گوناگون

پست ˈدادیار دادستانیˈ در امور مالیاتی کاشان ایجاد شد

81229761 5810062

ˈعلی اصغر جهانیˈ روز سه شنبه به مناسبت هفته مالیات در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پست سازمانی با هدف نظارت، اجرای قانون و پشیگیری از تخلفات مالی در اداره امور مالیاتی شهرستان کاشان ایجاد شده است.

وی گفت: با ایجاد این پست سازمانی ˈاحمد انصاریˈ به عنوان دادیار دادستانی امور مالیاتی کاشان منصوب و مشغول به کار شده است.

وی از ایجاد اداره مالیات بر ارزش افزوده در امور مالیاتی شهرستان کاشان خبر داد و گفت: کاشان تنها شهرستان استان اصفهان است که اداره مالیات بر ارزش افزوده دارد و بقیه شهرستانها در حد ممیزی و یا سرممیزی هستند.

وی افزود: مقرر شده است امور مربوط به مالیات بر ارزش افزوده شهرستان های آران و بیدگل، اردستان و نطنز نیز در اداره مالیات بر ارزش افزوده کاشان انجام شود.

جهانی با اشاره به معافیت های مالیاتی خاطرنشان کرد: 50 درصد از پرونده های مشاغل صنفی این شهرستان از پرداخت مالیات معاف هستند.

به علت موقعیت جغرافیایی، وجود صنایع و قطب صنعتی به ویژه تولید فرش ماشینی در کاشان ˈاداره امور مالیاتیˈ این شهرستان پیش از آنکه فرمانداری ویژه ایجاد شود، در بهمن سال 83 به معاونت ارتقا یافته بود.

امور مالیاتی کاشان با سه اداره مالیات مستقیم و یک اداره مالیات بر ارزش افزوده دارای 150 کارمند است که 20 نفرشان را بانوان تشکیل می دهند.

شانزدهم تا بیست و سوم تیر به عنوان هفته مالیات نامگذاری شده است.

562/545

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا