گوناگون

پودولسکي: اين برد را به شوماخر تقديم مي‌کنم

لوکاس پودولسکي، مهاجم تيم ملي آلمان در پي پيروزي 4 بر صفر اين تيم مقابل پرتغال در چارچوب مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل گفت: مايکل شوماخر دوست خوب من است و خبر مرخص شدن وي از بيمارستان براي همه ما خيلي مهم بود. او در حال بهبودي است و اين خبر واقعاٌ خوبي است. البته که خبر مرخص شدن وي از بيمارستان به ما کمک کرد. زماني‌ که خبر خوبي از يک دوست خوب مي‌شنويد به شما روحيه مي‌دهد. به شخصه زماني‌ که خبر ترخيص مايکل را از بيمارستان شنيدم خيلي خوشحال شدم.

به نقل از تسنيم، مهاجم آرسنال تصريح کرد: اين پيروزي را به شوماخر تقديم مي‌کنم. اگر هم موفق به قهرماني در جام جهاني 2014 شويم به طور حتم آن را هم به او تقديم خواهيم کرد. شوماخر دوست خوبم است که اتفاقاً علاقه شديدي به فوتبال دارد. شايد او بازي را نگاه و يا از نتيجه اطلاع پيدا کرده باشد.

مايکل شوماخر، اسطوره رقابت‌هاي اتومبيلراني فرمول يک بيمارستان گرنوبل فرانسه را ترک کرد تا ادامه مراحل درماني‌اش در بيمارستان دانشگاه لائوزان سوئيس پيگيري شود.

شوماخر در ماه دسامبر 2013 (دي ماه سال 1392) در يک حادثه در پيست اسکي مريبل فرانسه در اثر برخورد با صخره دچار خونريزي مغزي شد و از آن زمان تاکنون در وضعيت نامطلوبي به سر مي‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا