گوناگون

پیروزی تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر شهروند بابلسر

سید محسن بابامیری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در مازندران اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم عصر یکشنبه در دیداری از پیکارهای پیش فصل لیگ فوتبال جوانان کشور برابر شهروند بابلسر به برتری رسید و دومین پیروزی خود را در مازندران به دست آورد.

وی گفت: تیم فوتبال جوانان صبای قم که به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور در حال انجام مراحل تمرینی است در دیداری از مسابقات پیش فصل خود، برابر تیم شهروند بابلسر برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: در این مسابقه، بازیکنان صبا کار آسانی برابر شهروند بابلسر در پیش نداشتند اما صبا توانست با ارائه یک بازی تاکتیکی برتری خود را بر حریف دیکته کند و در یک بازی پرگل با حساب 3 بر 2 برنده بازی شود.

بابامیری بیان داشت: برای تیم صبای قم در این مسابقه میثم شیردل 2 گل به ثمر رساند و صادق عظیمی دیگر گل صبا را وارد دروازه شهروند بابلسر کرد ضمن این که صبا در این دیدار در هر دو نیم با ترکیبی متفاوت به میدان رفت تا بازیکنان این تیم از نظر کیفی و فنی زیر ذره بین کادر فنی بومی صبا قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: صبا در نخستین بازی خود موفق شد تیم فوتبال دانش فریدونکنار را از پیش رو بردارد و عرفان بادی از روی یک ضربه ایستگاهی گلزن آن مسابقه بود و صبا پس از انجام مراسم قرعه کشی حریفان خود را در لیگ دسته اول جوانان کشور خواهد شناخت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: صبا نسبت به سال قبل با تغییراتی اساسی در کادر فنی و بازیکنان روبرو شده و فقط 5 بازیکن از نفرات فصل قبل تیم جوانان صبا در این تیم باقی مانده اند و سایر نفرات یا به رده سنی امید رفته‌اند یا مد نظر کادر فنی جدید صبا قرار نداشته‌اند.

بابامیری خاطرنشان کرد: تیم جوانان صبا تا این لحظه 24 بازیکن در اختیار دارد و با حداقل نفرات غیر بومی در لیگ دسته اول کشور شرکت می کند در حالی که 3 بازیکن دیگر می توانند وارد لیست صبا شوند که در مورد اضافه کردن این 3 بازیکن با وسواس عمل می کنیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا