گوناگون

پیروزی مقتدرانه ایران در برابر لهستان در نخستین دیدار

تیم ملی والیبال ایران برای راهیابی به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال و حضور در جمع شش تیم برتر دنیا تنها پنج امتیاز از دوازده امتیاز بازی با لهستان می‌خواهد که امشب سه امتیاز آن را کسب کرد. ملی‌پوشان والیبال ایران برای تحقق این رویا باید در سه بازی پیاپی دیگر در تهران و ورشو به مصاف لهستان بروند.

به گزارش «تابناک»، به استثنای ست نخست بازی که دو تیم ایران و لهستان پر اشتباهی را ارئه دادند و مدام سرویس‌های بازیکنان به تور می‌خورد یا به بیرون می‌رفت، ملی‌پوشان ایران در سه ست بعدی فوق‌العاده ظاهر شدند و با نتایج ۱۶-۲۵، ۱۱-۲۵ و ۱۹-۲۵ به آسانی از سد لهستان گذشتند تا هواداران ایرانی والیبال، خیالشان از راهیابی به جمع شش تیم نهایی آسوده شود.

برتری با چهارده امتیاز اختلاف در ست سوم، اوج کار بازیکنان والیبال ایران بود. اکنون ملی‌پوشان والیبال ایران برای قطعی کردن حضورشان در دور نهایی لیگ جهانی والیبال، به دست کم دو امتیاز نیاز دارند؛ هرچند شاید مجوز حضور ایران در لیگ جهانی با نتیجه بازی ایتالیا و برزیل هم صادر شود.
 
حضور ایتالیا در گروه ایران سبب شده تا تیم سوم گروه  A هم شانس راهیابی به مرحله نهایی را داشته باشد و اکنون به یاری عملکرد ضعیف برزیل در این گروه و قرار گرفتن در قعر جدول، ایرانی‌ها شانس فراوانی برای حضور در مرحله نهایی دارند. دور نهایی لیگ جهانی در فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود.

پیروزی مقتدرانه ایران در برابر لهستان در نخستین دیدارپیروزی مقتدرانه ایران برابر لهستان در ست دوم
برتری ایران در ست سوم با چهارده امتیاز اختلافپیروزی مقتدرانه ایران در برابر لهستان در نخستین دیدار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا