گوناگون

پیگیری راه‌اندازی قرارگاه و جبهه فرهنگی در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی که چهارشنبه شب در میان اساتید فارس در همایش اساتید مراکز علمی و دانشگاهی فارس با موضوع پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری سخن می گفت، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در دستور کار عالی ترین نهاد فرهنگی و هنری استان قرار دارد.

ارتقاء جایگاه فرهنگی و اقتصادی استان در دستور قرار گرفت

 وی هدف و رویکرد مقامات ارشد فارس را ارتقای جایگاه استان از لحاظ فرهنگی و اقتصادی در سال اقتصاد و فرهنگ اعلام کردو افزود: گسترش فرهنگ قرآنی و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان راهکار تقویت معنویت ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان فارس، ادامه داد: در راستای صیانت از فرهنگ کشور از قلم به‌دستان و اصحاب هنر، شاعران و فرهیختگان می‌خواهیم که نازیبایی‌های فرهنگ غرب را با زبان هنر در جامعه روشنگری کرده و آسیب‌های آن را توسط تولیدات خود ارائه کنند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان با دعوت از استادان دانشگاه و کارشناسان علم به همکاری با نهادهای فرهنگی، اظهارداشت: در مباحث فرهنگی باید بیش از گذشته کار شود و بحث فرهنگ که چارچوب حرکت جامعه است را با توجه به رهنمودهای روحانیون و صاحبان اندیشه باید مداوم کار کنیم که از جمله آنها قانونمندی و بالابردن آستانه تحمل و فرهنگ تولید در جامعه است.

راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و جبهه فرهنگی در استان فارس

همتی ابرازداشت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در امر فرهنگ، راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و جبهه فرهنگی در استان فارس در دستور کار است که تاکنون نیز فعالیت‌های مناسبی در این زمینه با حمایت مدیران استانی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان فارس تاکیدکرد: در حال حاضر توسط ریاست شورای فرهنگ عمومی استان فارس، افراد با گرایش‌های مختلف در قرارگاه فرهنگی و همچنین فعالان فرهنگی استان در بخش‌های مختلف در جبهه فرهنگی در حال ساماندهی این بخش هستند که شورای فرهنگ عمومی استان با راه‌اندازی این مهم به دنبال ایجاد فضا برای رشد و بالندگی فرهنگ استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا