گوناگون

چهارمین کارگروه تحول اداری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: بر اساس ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری، سامانه پذیرش و ثبت پیشنهادات برای فراهم آوردن فضای سالم و مناسب جهت بهره گیری از منابع غنی نیروی انسانی، فکر، اندیشه، توان علمی و تجربی کارکنان ایجاد شده است.

زهرا اربابی گفت: در اجرای این هدف سامانه نظام پیشنهادات با تاکید استاندار و همکاری مدیران با طراحی و ایجاد فضا در پایگاه اطلاع رسانی استانداری و آموزش نیروهای دست اندرکار انجام شد و به مرحله اجرا رسیده است.

وی تقویت اعتماد سازی و خودباوری در بین همکاران، روحیه همفکری و احساس مسئولیت برای ارتقا و تغییر سیستم و پویایی آن، توسعه کارهای گروهی و ایجاد انگیزه و میل و رغبت برای نیروهای خلاق و کارآفرین از اهداف اجرای نظام پیشنهادات است.

اربابی تاکید کرد: استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی باید این دستور العمل را به نحو مطلوب اجرا کند و در سایر دستگاه ها نیز این موضوع الگو برداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین نشست کارگروه تحول اداری همچنین بر اساس دستور العمل اجرایی پرداخت پاداش مادی و معنوی برای هر یک از افرادی که پیشنهاد قابل اجرا در سطح داخلی، استانی و ملی ارائه دهند به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا