گوناگون

کارگران و کارفرمایان نمونه دشتی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری دشتی در این آئین ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع)  اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق پیروی از ائمه معصومین (ع) را عنایت بفرماید وبتوانیم در این مسیر گام برداریم.

غلامرضا مهرجو با تقدیر از یدالله مشتاقی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان به لحاظ برگزاری این جلسه افزود: در واقع برگزاری این همایش ها ونشستها باعث می شود نگاه جامعه به این قشر مولد معطوف گردد.

وی یادآور شد: بسیار خرسندیم که خداوند توفیق داد در آستانه روز جهانی کار و کارگر در جمع شما کارگران زحمت کش و کارآفرینان گرانقدر باشیم و همین جا آمادگی خود را برای حمایت از این قشر مولد جامعه اعلام می نمائیم.

IMG13180940

مهرجو تصریح کرد:در واقع این روز فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت کارومجاهدت شما کارگران زحمت کش جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت های بسیاروسیع و فراوانی در بخشهای کشاورزی، صنعت ،معدن و تجارت  است که می طلبد با عزم همگانی و همراهی همه مردم ،دولت و بخش خصوصی از وضعیت فعلی خارج و پتانسیل ها را به فعلیت برسانیم.

مهرجو بیان کرد: در حال حاضر معضل بیکاری فارغ تحصیلان دانشگاهی در شهرستان وجود دارد  که باید با به حرکت در آوردن  و احیاء این ظرفیت ها زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم آورد.

در پایان از 48کارگر وکارفرمای نمونه شهرستان دشتی با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا