گوناگون

کاهش تورم و تحول درنظام سلامت تبلورعینی ˈتدبیرˈ در دولت یازدهم است

81233393 5816257

به گزارش خبرنگارایرنا، سید موسی خادمی روز جمعه در نشست هم اندیشی با مدیران مسوول ، سردبیران و روسای خبرگزاری ها، نشریات و سایت های محلی کهگیلویه وبویراحمد افزود: این دولت هنوز مشغول ساماندهی وضعیت برخی کارکردهای غیراصولی مدیریت های گذشته در حوزه های مختلف است و با این وجود توفیقات خوبی برای خدمت به مردم نیز کسب کرده است.

وی بیان کرد: با وجود دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم در بخش های مختلف بویژه برقراری آرامش ونشاط در کشور اما برخی ها با بی مهری و انتقادهای غیرسازنده و دور از انصاف به دنبال سنگ اندازی و ایجاد مانع بر سر راه این دولت هستند.

خادمی تصریح کرد: در مقابل نیز اطلاع رسانی، تبلیغات و تحلیل های محتوایی و واقع بینانه از این دستاوردها بسیار ضعیف و ناچیز بوده است.

وی ابراز داشت: شرایط رکود تورمی از 47 درصد سال گذشته به 14درصد در کمتر از یک سال فعالیت دولت یازدهم و تجربه شیرین طرح نظام سلامت همراه با موجی از امید، نشاط و همدلی در بین مردم به ویژه محرومان جامعه از بارزترین و با ارج ترین شاخص های مثبت و تحولات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم و محرومانی که همیشه منتظر و یا دغدغه شیب ملایم افزایش قیمت های دارو و هزینه های هنگفت درمانی را داشتند، در دولت تدبیر و امید و در اقدامی بزرگ شاهد کاهش خیره کننده هزینه های درمانی در مراکز و بیمارستان ها هستند.

خادمی تلاش ها و فعالیت های تحول آفرین در سیاست خارجی و موفقیت تیم مذاکره کننده در مساله مهم هسته ای را یادآور شد وافزود: اکنون دستاوردهای بزرگ و قابل ملموس و محسوس این مهم در حوزه های مختلف تجلی یافته است.

وی افزود: مهارتحریم ها و مطرود دانستن و اعلام آن به عنوان نقض آشکارحقوق ملت ایران در مجامع بین المللی خود بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده هسته ای بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و دولت تدبیر و امید را پشتوانه محکمی برای احقاق حق مسلم جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای و موفقیت بیش از پیش دولت دانست وگفت: معیار قراردادن فرمایشات رهبری باید به عنوان ملاک اصلی در اظهارنظرها و قضاوت های خودمان از کارکردها و عملکرد این دولت باشد.

***

توسعه کشور وکهگیلویه وبویراحمد معیار اساسی درارزیابی ها است

استاندارکهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری ازسخنان خود به موضوع توسعه کشور و این استان به عنوان محور مشترک و ملاک ارزیابی کار مدیران و رسانه های جمعی استان اشاره کرد و گفت: هر گونه افراط و کوتاهی از این معیار جفا در حق این نظام و به تبع این استان محسوب می شود.

خادمی اظهار کرد: مسوولان و مدیران اجرایی این استان باید از نقدهای سازنده، منصفانه و بدون غرض ورزی مطبوعات و رسانه ها استقبال و این رویه را راهبردی برای رفع موانع و توسعه بیش از پیش استان در بخش های مختلف بدانند.

وی ابراز داشت: رسانه های جمعی نیز در مقابل باید در ارایه گزارش ها و نقدهای خود اصول امانتداری را رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: یکی از اشکالات و ایرادهای اساسی در گزارش ها و نقدهای رسانه های جمعی استان این است که به جای نقد عملکردها و ارایه مصداق ها به دنبال تخریب و توهین شخصیت مدیران و مسوولان اجرایی هستند.

وی دامن زدن به مسایل قومی ، قبیله ای و شهرستانی را خط قرمز در توسعه این استان دانست و یادآور شد: رسانه ها باید با فرهنگ سازی و آگاه بخشی هر چه بیشتر به دنبال حذف این آسیب ها و آفت های جدی در راه توسعه همه جانبه استان باشند.

خادمی در این نشست از تشکیل کارگروه رسانه با محوریت معاونت سیاسی و امنیتی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برای رفع بخشی از مشکلات و دغدغه های جامعه رسانه ای استان تاکید کرد و خواستار حمایت بیش از پیش دستگاه های اجرایی از خبرنگاران شد.

وی گفت: برخی از مشکلات فرا روی جامعه رسانه ای استان جنبه کشوری داشته و ضرورت رایزنی و مکاتبات بیشتر با وزارت ارشاد اسلامی را دارد که در این راستا نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

در این نشست نیز برخی از مدیران مسوول نشریات ، سایت ها و خبرگزاری کهگیلویه وبویراحمد به بیان مهمترین دغدغه ها و مشکلات پیش روی خود پرداختند.

671/7530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا