گوناگون

کاهش میزان آلودگی پالایشگاه ایلام در 10 ماه گذشته

مدیرعامل سابق پالایش گاز استان ایلام گفت: در طول دوران مدیریت من ضرر رسانی به محیط زیست در حد قابل توجهی کاهش داشته است و تاکنون که گاز CO2 تبدیل به سم در فضای استان می‌شد، اما الان روزانه 100 میلیون تومان گوگرد به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه ایلام، مهندس «منوچهر طاهری» در مراسم تودیع خوداظهار کرد: تیپ مدیریت شرقی تمایل به اصطلاح «خانواده شرکتی» دارد که جمع کارکنان یک شرکت را مثل اعضای یک خانواده تعریف می‌کند و مجموع شرکت گاز ایلام در مدت این 10 ماه بدین‌گونه بوده است.

مدیرعامل سابق شرکت پالایش گاز استان ایلام با بیان اینکه مدیر وقتی نقش عامل نداشته باشد و تنها به اجرای دستورالعمل‌ها اکتفا کند نمی‌تواند نقشی موثر داشته باشد، ادامه داد: در طول مدیریت 6 سال دوره قبل به دو علت حقانیت و خلوص نیت پرسنل فعال پالایشگاه حسرت خورده‌ام که چرا باید حقیقت توانایی افراد توانمند و مستعد که در آزمون استخدامی پذیرش شده‌اند، پشت درها باقی بماند ‌یا برای کسانی که در دوران فعالیت شغلی خود مجدانه کار کرده‌اند، مراسم بزرگداشت گرفته نشود‌.

طاهری ادامه داد: یکی از علل اصلی ناکامی‌ها و عدم حصول برنامه‌ها عدم نهادینه‌شدن جایگاه سرپرستی در تمام واحدهای پالایشگاه بود که با بازتعریف این جایگاه در طول 10 ماه اخیر و همچنین تلاش و وقفه‌ی همکاران منتج به نتایج خوبی شد، به گونه‌ای که همه‌ی واحدها در حال سرویس‌دهی هستند.

وی با بیان اینکه در طول 10 ماه دوره مدیریتی وی میزان ضرر رسانی به محیط زیست در حد قابل توجهی کاهش داشته است، افزود: تاکنون گاز CO2 تبدیل به سم در فضای استان می‌شد، اما الان روزانه 100 میلیون تومان گوگرد به فروش می‌رسد.

قول مدیر عامل جدید پالایشگاه گاز برای پیشرفت پروژه‌ها

مدیرعامل جدید پالایشگاه گاز ایلام گفت: پیشرفت پروژه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دوره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، مهندس «نجف بلالی» در مراسم معارفه خود با بیان اینکه اخذ مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران که خدمت به جامعه را در رأس امور قرار داده است توفیق بزرگی است، اظهار کرد: مردم ایلام زجر کشیده و صدمه‌دیدگان دوران جنگ تحمیلی بوده و نیازمند محبت و مهربانی هستند امید است در طول دوران مدیریت پالایشگاه پاسخگوی مناسبی برای نیازهای مردم این دیار باشیم.

مدیرعامل جدید پالایش گاز ایلام با بیان این که مردم این دیار باید مورد توجه خاص مسوولان قرار گیرند، ادامه داد: باید منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر سیستمی در پالایشگاه مورد توجه قرار گیرند، چرا که کارهای بزرگ توسط نیروی انسانی آن مجموعه صورت می‌گیرد تا بدین صورت نیروی کار یار و پشتیبان مدیر در انجام کارهای غیرممکن باشند.

بلالی ادامه داد: در حکم انتصاب علاوه بر تاکید بر انجام مسوولیت‌ها و قوانین به 4 مورد دیگر به صورت ویژه تاکید شده است که مهم‌ترین آنها در استان ایلام توجه به منابع انسانی و پیشرفت پروژه‌ها بخصوص منازل مسکونی پرسنل است.

وی ادامه داد: احساسات و کارآمدی دو بازوی توانایی مدیریت قبلی پالایشگاه ایلام بوده است، چرا که هر گاه در جامعه احساس و عاطفه با اصول منطقی همراه باشد ترازوی کار نامتعادل نخواهد شد.

مدیرعامل سابق پالایش گاز قشم تصریح کرد: هنر نه گفتن درست مدیر باید به موقع و همراه با احترام باشد، چرا که عصبانیت و توهین هیچ جایگاهی ندارد، اما محکم و قاطعانه برخورد کردن لازمه کار است.

بلالی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن قانون و قانون‌گرایی در امور کاری، خاطر نشان کرد: قانون برای حل موضوعات و خدمات‌رسانی است نه اینکه قانون سدی برای جلوگیری از حل مشکلات تلقی گردد، در این وضعیت با در نظر گرفتن منعطف بودن قانون، در آن ایجاد نرمش کرد و آن را در حدی خم کرد که نشکند و منجر به قانون‌شکنی شود.

وی اظهار امیدواری کرد در جایگاهی که مسوولیت به وی تنفیذ شده است برای بهره‌مندی‌های شخصی به کار گرفته نشود و شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” سرلوحه کار قرار گیرد و به درستی امور کاری را به جلو حرکت داد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا