گوناگون

کسب 10 عنوان برتر جشنواره تولیدات صدا و سیما از سوی مرکز ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رامک با بیان این مطلب افزود:  11 اثر از تولیدات صدا و سیمای مرکز ایلام در جشنواره امسال که در شهر تبریز برگزار شد شرکت داشت که 10 اثر آنها در بخش های مختلف موفق به کسب عنوان برتر شدند.

به گفته رامک در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با وجود رقابت نزدیک و کیفیت بالای آثار دیگر مراکز استانی، خوشبختانه آثار استان ایلام امسال در بخش های مختلفی چون برنامه های تولیدی، داستانی کوتاه، مستندهای بلند و موسیقی توانست نظر هیات داوران را به خود جلب که سرانجام نیز بیشتر جایزهای این رویداد فرهنگی و هنری را نیز کسب کند.

رامک افزود: در بخش مستند، فیلم در پناه بلوط به کارگردانی مهدی نورمحمدی موفق به دریافت جایزه بهترین تدوین، کارگردانی و تصویربرداری و مستند حیات در رگ های سرد به کارگردانی فتح اله امیری نیز در بخش های بهترین تصویربرداری و تدوین موفق به کسب جوایز برتر شدند.

وی افزود:  در بخش داستانی کوتاه و با وجود رقابت آثار شاخص استان های دیگر، فیلم داستانی اسکلت به کارگردانی  روح اله اکبری توانست جایزه برتر بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود:  در بخش برنامه های روتین هم برنامه های سیر و سفر، جُنگ شبانه و ˈوه هارانهˈ موفق شدندبه بخش مسابقه راه یابند و برنامه ترکیبی وه هارانه با تهیه کنندگی قدرت باقری و نورمراد رضایی جایزه بهترین تهیه کنندگی و اجرا را با اجرای  آرزو خانی را به خود اختصاص داد.

رامک افزود:  در بخش موسیقی نیز جایزه بهترین آهنگ سازی به نیشتمان و ولاتم ایلام به آهنگ سازی مازیار فرخ سرشتی  اختصاص یافت و محمدجواد شوهانی خواننده مطرح استان نیز جایزه بهترین خوانندگی را از آن خود کرد.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی مراکز استانی از ششم تا هشتم خرداد جاری در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا