گوناگون

کسر خدمت سربازی با انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه نظم و امنیت

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مشمولان خدمت سربازی می‌توانند با انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه نظم و امنیت از کسر خدمت بهره‌مند شوند.

کوروش احمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، با اعلام این خبر افزود: امروز پلیس با رویکرد دانش‌بنیانی در حل مسائل و معضلات اجتماعی برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت گام‌های موثری را برداشته است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: این دفتر از سال 1387 شروع به فعالیت-های علمی و پژوهشی در دو حوزه جغرافیای انتظامی استان کرمان و مطالعات ویژه (عبور و مرور، حوادث غیر مترقبه، نظم و امنیت) نموده است.

وی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان در حوزه‌های احراز نخبگی کارکنان پلیس، ثبت و ضبط اندوخته‌های علمی، بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر و محققین مشمول عادی برای کسر خدمت، اجرای طرح‌های پژوهشی در جغرافیای استان و حوزه مطالعات ویژه فعالیت دارد.

یوسفی تصریح کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان و دانش آموختگان مقطع دکتری و هم‌چنین نخبگان و استعدادهای برتر می‌توانند با انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه نظم و امنیت از کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا