گوناگون

کسي پيشنهاد رسمي‌براي خريد ملوان نداده‌است

 رضا الماسي در مورد جلسه‌ با صادق درودگر مديرعامل سابق ملوان در مورد ابهامات در برخي اسناد باشگاه گفت: ابتدا بايد از صادق درودگر تشکر کنم. ايشان با توجه به شبهاتي که در زمان مديريـ‌ت‌هاي قبلي و عدم شفافيت مالي در باشگاه وجود داشت و با توجه به هزينه‌هاي ميلياردي، براي پاسخگويي تشريف آوردند. متأسفانه در گذشته هيچ اقدامي در جهت ارتقاي سيستم مالي باشگاه از نظر انساني و سخت‌افزاري و نرم‌افزاري صورت نگرفته است و حسابداري باشگاه ملوان توسط يک حسابدار سنتي و با حداقل تجهيزات سنتي و دستي انجام مي‌شده است.

به گزارش فارس، وي افزود: بسياري از اسناد مالي بدون ضمائم غير قابل رؤيت و غيرقابل قبول بوده و گزارش‌هاي ترازهاي مالي و سود و زيان از نظر حسابرس‌هاي مستقل قابل اتکا نيست. متأسفانه برخي از اسناد هزينه شده هم بدون ضمائم است که براي حسابرسان غيرقابل قبول است.

درودگر در مورد اين شبهات پاسخ داد و برخي از ضمائم را ارائه کرد اما در مورد برخي ديگر شبهات اسنادي ارائه نشد که در گزارش‌هاي حسابرسي عنوان شده در زمان رجوع مدارک لازم و قابل قبول موجود نبوده است.

رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان با اشاره به بدهي‌هاي گذشته اين باشگاه عنوان کرد: با توجه به شرايط موجود در حسابداري باشگاه ميزان بدهي باشگاه ملوان بالغ بر 10 ميليارد تومان است و اين باشگاه بيش از 10 ميليارد تومان بدهکار است.

الماسي در مورد وضعيت فصل آينده باشگاه ملوان گفت: با توجه به اعلام آمادگي فروش باشگاه ملوان و واگذاري امتياز آن هنوز هيچ خريداري به طور رسمي و براساس شرايط اعلام شده به دفتر باشگاه مراجعه نکرده است. ما 17 روز براي واگذاري باشگاه وقت گذاشته‌ايم که فقط در برخي رسانه‌ها برخي افراد حاضر به خريداري باشگاه شده‌اند اما هنوز هيچ‌کس با توجه به شرايط اعلام شده براي خريد باشگاه اقدام نکرده است. ما حاضريم اين باشگاه را چه به خريداران داخلي و چه به خريداران خارجي ارائه کنيم. تمرينات تيم ملوان هم از روز شنبه زير نظر نصرت ايران‌دوست سرمربي تيم فوتبال باشگاه آغاز مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا