گوناگون

کشاورزان زلزله زده شنبه خواستار پرداخت کمک های بلاعوض شدند

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس زحمتکش صبح یکشنبه در بررسی مسائل ومشکلات دهستان طسوج که با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در حسینیه روستای سرمک برگزار شد اظهار داشت:یکی از مشکلات مردم این روستاها عدم آنتن دهی موبایل است که اگر خدا نکرده اتفاقی در این روستاها بیافتد امکان این که  مشکل را به مرکز شهرستان انتقال داده شود وجود ندارد.

وی ادامه داد:سرانه آرد مصرفی هر نفر هفت نیم کیلوگرم  است که در حال حاضر کمتر از این سرانه به مردم تحویل داده می شود که مردم با مشکل مواجه هستند.

زحمتکش ضعف ولتاژ برق واحدهای مسکونی را یکی دیگر از مشکلات مردم عنوان و خاطر نشان کرد:برای حل این مشکل باید پست 132 کیلوولت شنبه راه اندازی شود تا این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه احداث اورژانس 115 در این منطقه ضروری است تصریح کرد:با توجه به اینکه این منطقه غالبا کوهستانی است و دسترسی مردم به مراکز امدادی سخت است می طلبد اورژانس 115 در این مسیر استقرار پیدا کند.

IMG11235380

زحمتکش اضافه کرد:کشاورزان بخش شنبه و طسوج در زلزله بیستم فرودین ماه سال گذشته دچار خسارتی شدند و تاکنون نیز هیچ گونه کمک بلاعوضی دریافت نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد:اکثر مردم این روستاها از قشر ضعیف هستند و دهیاریهای این روستاها نمی تواند هزینه های خود جذب کنند که امیدواریم دفتر امور روستایی نسبت به تامین اعتبار جهت تجهیز دهیاریها همکاری لازم داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی بخش شنبه و طسوج خاطر نشان کرد:این منطقه از نقاط مستعد کشاورزی و گردشگری است که نیاز است در این منطقه خدمات رفاهی جهت استفاده مردم راه اندازی شود.

الیاس زحمتکش همچنین خواستار تکمیل مسجد روستای سرمک و اجرای طرح هادی در روستای حنار شور شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا