Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ چقدر واقعیت دارد + ویدیو

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ و انتشار این خبر برای اولین بار توسط سازمان فضایی ناسا منتشر شد . تصاویری که از این موجود زنده به زمین رسیده است نشان می دهد که موجودی شبیه به مار در بین دو سنگ قرار گرفته و توسط دوربین کنجکاوی ثبت شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

موجودات فضایی یکی از پر رمز و راز ترین مسائلی هستند که کشف کوچک ترین شواهدی از آنها برای همه بسیار هیجان انگیز است . این بار مرکز توسعه علوم فضایی SecureTeam10 که به ناسا وابسته است یک تصویر منحصر بفرد از ماری در میان یک صخره بسیار بزرگ منشتر کرده است .کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ واکنش خیلی ها را در برداشته است که در این میان آقای اسکات سی که یکی از کارشناسان سازمان ناسا است در مورد این تصویر گفته :

بنظر می رسد این موجود زنده شبیه به مارهای داخل باغچه ها بوده و طول آن در حدود نیم متر است .او همچنین اعلام کرده که شناسایی خزندگان  در کره های دیگر این فرضیه را قوت می بخشد که  که حیات قطعا در خارج از کره زمین وجود دارد.

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ
تصویری از موجود زنده شبیه مار در مریخ

البته برخی دیگر از کارشناسان ناسا هم اعتقاد دارند  که این موجود زنده ممکن است  نشانه ای از تمدن های قدیمی در مریخ باشد . نظریه ای در میان این کارشناسان وجود دارد که می گوید در سالیان گذشته در کره مریخ تمدنی وجود داشته و موجوداتی در آن زندگی می کردند اما پس از سالها بطور کامل منقرض شده اند .

گوینده مرکز SecureTeam10 هم در خبر منتشر شده اعلام می کند که بنظر نمی رسد تصویری این موجود زنده حاصل یک خطای دید باشد و البته با ظاهر سه بعدی که در تصویر مشاهده می کنیم قطعا یک شکاف معمولی نیست .کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ

بنظر شما خبر کشف موجود زنده در مریخ که شباهت زیادی به مار دارد  تا چه حد می تواند صحت داشته باشد ؟

 

منبع : metro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا