Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

روش تشخیص مدل اصلاح شده گوشی Galaxy Note 7 ؟

روش تشخیص مدل اصلاح شده گوشی هوشمند Galaxy Note 7 حتما سوالی است که ذهن خریداران این محصول را در حالی به خود مشغول کرده است که کمپانی سامسونگ کم کم مدل اصلاح شده گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را وارد بازار جهانی کرده و این شبهه برای کاربران ایجاد شده است که چگونه مدل اصلاح شده را از مدل اولیه که با باتری‌های مشکل‌دار روانه بازار شده بود تشخیص دهند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

روش تشخیص مدل اصلاح شده گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در گزارش‌های اولیه به این صورت گفته شد که در مدل اصلاح شده این گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در پایین جعبه خود در کنار بارکد IMEI یک برچسب با حرف S دارد اما هنگامی که کاربران کانادایی گوشی اصلاح شده Galaxy Note 7 خود را تحویل گرفتند هیچ گونه برچسب با حرف S – که قبلا گفته شده بود این علامت تشخیص مدل اصلاح شده این گوشی هست – بر روی جعبه آن دیده نمی‌شد و در عوض یک مربع سیاهی که روی جعبه آن حک شده ، نمایان بود.

تشخیص مدل اصلاح شده Galaxy Note 7

همانطور که پیش از این نیز شاهد انتشار اخباری در خصوص بکارگیری یک آیکون متفاوت بودیم، سامسونگ اعلام کرده که در نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۷ از یک آیکون سبزرنگ برای باتری بهره گرفته شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ آیکون باتری سبزرنگ را می‌توان در سه محل مختلف مشاهده کرد که شامل نوار وضعیت در بالای پنجره‌ی اصلی اندروید، صفحه‌ی نمایش گوشی در حالت Always On Display‌ و پنجره‌ی نمایش منوی خاموش یا ریستارت کردن گوشی است که پس از نگه داشتن کلید پاور نمایش داده می‌شود.

البته کمپانی سامسونگ در خصوص مربع مشکی روی جعبه گوشی هوشمند Galaxy Note 7 توضیحاتی داده و اعلام کرده است که این مربع مشکی نشان‌دهنده این است که گوشی مذکور چگونه اصلاح شده است. برای برخی از بازارها یک برچسب دایره‌ای با حرف S در نظر گرفته شده است که آن هم نحوه تعمیر و اصلاح گوشی را بیان می‌کند.

تشخیص مدل اصلاح شده Galaxy Note 7

البته آن چه را که کمپانی سامسونگ در خصوص تشخیص مدل اصلاح شد ی گوشی هوشمند Galaxy Note 7 اعلام کرده این است که در مدل اصلاح شده این گوشی را از مدل قبلی ، نشانگر سبز مخصوص باتری است.

منبع : gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا