گوناگون

کشف یک تن و 800 کیلو مواد مخدر در عمق کویر

فرمانده‌ انتظامی استان کرمان از کشف 1800 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات دیشب(جمعه 14 شهریورماه) مأموران یگان تکاوری بم در عمق کویر خبر داد.

سردار «حسین چناریان» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه‌ی مبارزه‌ی بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، طی عملیاتی یک محموله سنگین مواد افیونی کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران یگان تکاوری شهرستان بم این عملیات را در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه و کسب خبر در رابطه با تردد اشرار با انگیزه انتقال مواد افیونی به مرکز کشور طی دیشب(جمعه 14 شهریورماه) به اجرا گذاشتند.

فرمانده‌ انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این عملیات مأموران زبده و کارآزموده با اشرافیت بر منطقه‌ی کویر، خودرو حمل مواد اشرار را شناسایی و تا محل بارانداز در یک منزل تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

چناریان اظهار کرد: مأموران انتظامی موفق شدند با محاصره‌ی این محل یک قاچاقچی را دستگیر و 1736 کیلوگرم تریاک و 64 کیلوگرم مورفین از این محل کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات غافلگیرانه در مجموع یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر و یک قبضه سلاح ممنوعه و مهمات مربوطه کشف و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

براساس این گزارش، مناطق کویری و صعب‌العبور حوزه‌ی شهرستان‌های جنوب و شرق استان کرمان در حد وسیعی تحت کنترل و پوشش یگان‌های تکاوری پلیس قرار دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا