گوناگون

کهگیلویه و بویراحمد میدان میوه و تره بار ندارد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد علت گرانفروشی واحدهای صنفی در پارک تفریحی آبشار یاسوج را نداشتن پروانه کسب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین‌پور در جمع خبرنگاران گفت: واحدهای صنفی که در آبشار یاسوج فعالیت می‌کنند، هیچ مجوزی از این سازمان ندارند.

وی افزود: هر ساله شهرداری یاسوج مغازه‌های موجود در این پارک تفریحی را بدون نظارت و هماهنگی این سازمان به مزایده می‌گذارد.

حسین‌پور با انتقاد از واگذاری این مغازه‌ها به افرادی که هیچ مجوزی ندارند، اظهار کرد: یک سال شاهد دایر شدن کبابی در این مغازه‌ها هستیم و سال دیگر در آن سوپر مارکت مشغول به کار می‌شود.

وی از برخورد این سازمان با صنوف بدون مجوز در آبشار یاسوج خبر داد و گفت: این برخوردها بیشتر به صورت جریمه بوده و این سازمان قادر به کار دیگری نیست.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: دستگاه‌هایی همچون شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری باید به صنوفی در مناطق گردشگری مکان فعالیت دهند که پروانه کسب داشته باشند.

وی همچنین بر کنترل روزانه بازار استان تاکید و اظهار کرد: این استان در زمینه برخی کالاها پایین‌ترین قیمت را در کشور دارد.

حسین‌پور همچنین در خصوص نوسان قیمت میوه عنوان کرد: شرایط میوه در این استان فصلی و با توجه به فصول تولید، قیمت آن متغیر است.

وی بیان کرد: هم اکنون میوه‌های تابستانه دارند جای خود را به میوه‌های پاییزی می‌دهند و بر این اساس عدم تعادل در قیمت‌های آن مشاهده می‌شود.

حسین‌پور عدم وجود میدان میوه و تره‌بار را یکی از مشکلات این استان ذکر و اضافه کرد: نرخ میوه در این استان بر اساس نرخ میدان میوه و تره‌بار شیراز تعیین می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا