گوناگون

کي‌روش: در اردوي اتريش قوي‌تر ظاهر مي‌شويم

کارلوس کي‌روش پس از پايان آخرين ديدار تدارکاتي تيم ملي ايران در اردوي آفريقاي جنوبي که با برتري 2 بر صفر ملي‌پوشان ايران همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص شرايط اين اردو گفت: اگرچه شرايطي پيش آمد که نتوانستيم به بخش‌هايي از اهدافمان برسيم؛ اما تمام هدف من و شاگردانم موفقيت تيم ملي است و از همين‌جا اعلام مي‌کنم مي‌خواهم براي موفقيت تيم ملي بجنگم و همه حرف من در پايان اردوي آفريقاي جنوبي فقط همين است.

به گزارش فارس، وي در مورد ساير برنامه‌هاي کادر فني براي تيم ملي گفت: با پايان اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي به ايران بازخواهد گشت و پس از آن اردوي اتريش را پيش رو خواهيم داشت که البته در اين اردو بازيکنان ايراني ليگ‌هاي اروپايي نيز حضور خواهند داشت تا ترکيب تيم ملي در اردوي اتريش کامل شود.

سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: بنابراين مطمئن باشيد در اين اردو قوي‌تر از شرايط حالا حاضر خواهيم شد و اميدوارم بتوانيم حداقل در اردوي اروپايي خود به اهدافي که کادر فني آنها را برنامه‌ريزي کرده است، برسيم.

تيم ملي فوتبال ايران در جريان اردوي آفريقاي جنوبي در 4 ديدار تدارکاتي به 2 پيروزي، يک تساوي و يک شکست دست يافت.

ملي‌پوشان فوتبال ايران فردا با اتمام اين اردو به تهران بازخواهند گشت.

پيش از اين کارلوس کي‌روش در گفت‌وگوهاي خود از شرايط پيش آمده مبني بر ناهماهنگي‌هايي که براي اعزام بازيکنان به وجود آمده بود و همچنين مشکلات مربوط به تامين لباس‌ از سوي اسپانسر تيم ملي، انتقاد‌هايي را مطرح کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا