Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

کی‌روش: بازیکنان ایران هنوز به هدف خود نرسیده‌اند

به گزارش میهن پست – تیم ملی ایران عصر روز گذشته و در شهر لیسبون مهمان سفارت ایران بود و در این مهمانی پس از سخنرانی غریبی سفیر کشورمان در پرتغال، کارلوش کی‌روش به بازیکنان گفت: نمایش خوبی در جام جهانی داشتید اما هنوز به هدف خود نرسیده‌اید.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ملی پوشان ایران بعدازظهر دیروز ۱۶ مهرماه زیر نظر کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم، تمرینات خود را پیگیری کردند و پس از استراحتی کوتاه و با دعوت سفارت ایران در پرتغال با سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند.

کارلوس کی‌‎روش در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از سفارت ایران در پرتغال گفت: باعث افتخارمان است امشب میهمان شما هستیم.

وی درباره عملکرد مطلوب بازیکنان ایران در جام جهانی خطاب به غریبی سفیر ایران در پرتغال افزود: نگاه تمام مردم پرتغال نسبت به مردم ایران تغییر کرده و افتخار می‌کنم به عنوان سرمربی ایران هستیم. حضور تیم ملی ایران در پرتغال همیشه برای من یک آرزو بود تا این تیم در کشور من حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: از زمانیکه حضور تیم ملی در کشورم قطعی شد، تمامی مقامات پرتغال اعم از امور خارجه، سفارت پرتغال در ایران و … با آغوشی باز از ایران استقبال کرده و سعی خود را برای در اختیار گذاشتن امکانات به بهترین نحو به کار گرفتند.

وی همچنین خطاب به ملی‌پوشان اظهار مرد: درست است بازی باکیفیتی در جام جهانی برزیل داشتید اما هنوز به هدف اصلی خود نرسیده‌اید. هدف اصلی، بزرگتر و دشوارتر ما بازی‌‍های جام ملت‌های آسیا در استرالیا است و امیدوارم با بالاترین سطح آمادگی برای ایران افتخار آفرینی کنید.

در ادامه این نشست،  غریبی-سفیر ایران در پرتغال ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: آرزوی موفقیت برای شما در تمامی مسابقات پیش رو دارم.

وی همچنین درباره بازی ایران و آرژانتین در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزود: این بازی را در سطح شهر و در میان مردم پرتغال تماشا کردم. تیم ملی در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث افتخار ایران بود.

در پایان این مراسم حجت و المسلمین شهاب مرادی که در جمع ملی پوالسلام شان حضور داشت، گفت: شما سفیران فرهنگی ایران نیز محسوب می‌شوید. معتقدم ملی پوشان و تمامی ورزشکاران باید در ابعاد فرهنگی و دینی الگو بوده و در کارهای خیر حضور داشته باشند.

وی همچنین به علی کریمی که به عنوان دستیار کی‌روش در جمع ملی پوشان حضور داشت خوش آمد گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا