گوناگون

گردش چرخ اقتصاد با رفع موانع تولید شتاب می‌گیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: حمایت مسئولان دولتی از واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات آنان رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

ایرج موفق درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: استان البرز با داشتن شهرک‌های صنتعتی و منطقه ویژه اقتصادی از ظرفیت بالایی برای توسعه و رونق اقتصادی برخوردار است.

وی افزود: صنعت و بخش تولید همیشه با برخی از مشکلات مواجه است که لازم است مسئولان با حمایت از این بخش‌ها درصدد رفع مشکلات آنان برآیند.

این مقام مسئول با اشاره به این که مهم‌ترین مشکل پیش روی صاحبان صنایع نقدینگی است، خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع برای تامین مواد اولیه، نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند.

موفق ادامه داد: دریافت تسهیلات بانکی نیز نیازمند ضمانت‌نامه و سودهای بالاست که این مهم از عهده فعالان عرصه صنعت برنمی‌آید.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: حمایت اصولی از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز که برای تامین نقدینگی و مواد اولیه با معضل مواجه‌اند باید به عنوان مهم‌ترین ماموریت مسئولان اجرایی تعریف شود.

وی بازدید مسئولان دولتی از این صنایع را گامی موثر در جهت کاهش مشکلات دانست و گفت: بازدید مسئولان دولتی می‌تواند گامی مهم در جهت ترغیب و تشویق صاحبان صنایع به تولید و توسعه بیشتر باشد.

این مقام مسئول در ادامه به مشکلات واحدهای صنعتی ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: این واحدها از هیچ یک از امکانات و مزایای شهرک‌های صنعتی برخوردار نیستند و مشکلات بسیاری را دارند.

موفق در پایان تبدیل منطقه صنعتی ساوجبلاغ به شهرک صنعتی را راهکاری اساسی برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی دانست و گفت: باید هر چه سریع‌تر این مهم به تصویب برسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا