گوناگون

گلایه معاون استانداری لرستان از عدم آمادگی دستگاه‎ها در زمان بارندگی

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از عدم آمادگی دستگاه‎های اداری و امدادی خرم‎آباد در بارندگی‎های 48 ساعت گذشته گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«سیدسعید شاهرخی» در جلسه‌ی شورای اداری خرم‎آباد، افزود: این وضعیت برای مدیریت ارشد استان و مردم قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه دیشب(دوشنبه 28 مهرماه) به‌علت یک بارندگی ساده در خرم‎آباد، علاوه‌بر ایجاد سیلاب، ترافیک خیابان‎ها موجب نارضایتی مردم شد، اظهار کرد: هم‌چنین در این مدت شاهد قطع چندین‎باره‌ی برق بودیم که این نوع خدمات دادن در شأن مردم خرم‎آباد نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با انتقاد از برگزاری جلسات بدون خروجی و بدون نتیجه، تصریح کرد: از وضعیت ارائه‌ی خدمات عمومی در شهر گلایه‎مند هستیم و بنابراین لازم است دستگاه‎های خدمت‎رسان در مواقع بحرانی آمادگی خود را افزایش دهند.

شاهرخی ادامه داد: فلسفه‌ی وجودی نظام جمهوری اسلامی تلاش برای خدمت‎رسانی به مردم است و چنانچه افرادی مسئولیت بپذیرند و عمل نکنند، بزرگترین خیانت به مردم را انجام داده‎اند.

وی گفت: مسائل پیش آمده در ناحیه 3 شهری خرم‎آباد به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدون شک مردم قضاوت مثبتی نسبت به این اتفاقات ندارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: توسعه‌نیافتگی و بیکاری مشکل اصلی لرستان است که با روی کار آمدن دولت «تدبیر و امید» برطرف کردن این مشکلات در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا