Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

تصاویر مفهومی از گوشی گلکسی اس ۸ پرچمدار جدید سامسونگ

تصاویر مفهومی از گوشی گلکسی اس ۸ پرچمدار جدید سامسونگ در حالی منتشر شده است که این شرکت به دلیل اتفاقات رخ داده برای پرچمدار قبلی خود یعنی نوت ۷ مجبور است فرآیند ساخت آن را بسیار سریع تر پیش ببرد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

تا کنون شایعات زیادی در مورد مشخصات فنی و شکل ظاهری گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده . امید است که این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 اطلاعات و جزئیات دقیق تری از این گوشی ارائه کند . اما حالا نیز تصاویر مفهومی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات جالبی را در بر دارد .

گوشی گلکسی اس ۸ دارای یک سنسور اثر انگشت بوده که در زیر صفحه نمایشگر پنهان شده است. در این صورت با یک تکنولوژی جدید روبرو هستیم که می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد و احتمالا برنامه های منحصر بفردی نیز برای آن توسعه خواهد یافت . این پرچمدار جدید شرکت سامسونگ همچون گوشی های گلکسی اس ۶ و اس ۷ دارای نمایشگری خمیده تا لبه ها گوشی بوده اما انحنای این خمیدگی در گلکسی اس ۸ کمتر از گوشی های قبلی است . به این ترتیب کاربر یک صفحه بزرگتر و کاربردی تر را در اختیار خواهد داشت .

آقای ونیامین گسکین یکی از طراحان فناوری که اذعان می کند مدل کنونی گلکسی اس ۸ را دیده اعلام کرده که نسخه نهایی این گوشی دقیقا شبیه به تصاویر مفهومی منتشر شده خواهد بود . جالب است بدانید که سامسونگ  نیز همانند اپل و موتورلا جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری را حذف کرده است .

این شرکت قصد دارد تا در گوشی جدید خودش اکثر سطح روی گوشی را به نمایشگر اختصاص دهد به همین دلیل حتی کلید HOME نیز از روی گوشی برداشته شده . گفته می شود احتمالا گلکسی اس ۸ دارای دوربین اصلی  ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۹ مگاپیکسلی خواهد بود که سنسور آن را شرکت سونی می سازد .

منبع : samsungparty

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا