گوناگون

گل‌محمدي: کيروش بايد بماند

گل محمدي در پاسخ به اينکه آيا با توجه به تغييرات زيادي که ايجاد کرديد آيا نگران نيستيد که در بازي هاي ابتدايي ليگ‌برتر امتياز از دست بدهيد ادامه داد:طبيعي است که شرايط از اين ديدگاه تا حدودي نگران کننده باشد ولي مجبور بوديم اين تغييرات را انجام دهيم. ميانگين سني ذوب‌آهن بالا بود و بايد تيم را جوان تر مي‌ کرديم تا ميانگين دوندگي بازيکنان بالا برود. به هر حال هر تغييراتي هزينه دارد.

او درگفت و گو با فوتبال ايران در مورد تيم‌ملي‌ و ديدار پاياني با بوسني که با شکست ايران همراه بود گفت: فکر مي‌ کنم انتظارات از تيم‌ملي‌ در بازي آخر بالا بود و همين موضوع روي بازيکنان فشار و استرس آورد. خيلي ها فکر مي‌ کردند بازيکنان مثل دو بازي قبلي بي نهايت انگيزه داشته باشند ولي فکر مي‌ کنم اين انگيزه کمتر شده بود. در مجموع بازي خوبي از سوي تيم ما انجام نشد ولي بايد به بازيکنان و کادرفني خسته نباشيد بگوييم. من فکر مي‌ کنم اگر تهاجمي تر بازي مي‌ کرديم شايد بهتر نتيجه مي‌ گرفتيم.

گل محمدي به بحث ماندن يا جدايي کي روش هم اشاره کرد :در اين خصوص يک بحث مطرح است و بايد ببينيم آيا خودش تمايل دارد بماند يا خير. با اين حال من معتقدم بهتر از کي‌روش گيرمان نمي‌ آيد و اميدوارم فدراسيون فوتبال تحت هر شرايطي او را حفظ کند. او حالا روي فوتبال ما شناخت کافي دارد و مطمئنا اگر بماند تيم‌ملي‌ را براي آينده جوان تر خواهد کرد.

او در پاسخ به اين سوال که آيا قبول داريد اگر کي‌روش از تيم‌ملي‌ برود فضاي جامعه طوري است که خيلي ها قبول نمي‌ کنند مربي ايراني جايش را بگيرد گفت: جواب دادن به اين سوال خيلي سخت است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. من معتقدم اگر کي‌روش برود مربي بعدي نبايد از او کوچکتر باشد. اين يک نکته مهم است که بايد در نظر گرفته شود.

فدراسيون اعلام کرده که هزينه حفظ کي‌روش و دستياراش 12ميليارد تومان مي‌ شود. گل محمدي در اين خصوص بيان کرد: من باز هم مي‌ گويم که فدراسيون بايد تحت هر شرايطي کي‌روش را حفظ کند. 10 يا 12 ميليارد پولي نيست که فدراسيون نداشته باشد. اين مبلغ خيلي راحت مي‌ تواند از طريق بازاريابي، اسپانسر و مديريت هاي مالي به دست بيايد ولي متاسفانه چنين اتفاقي رخ نمي‌ دهد. کفاشيان هميشه مي‌ نالد و از بي پولي صحبت مي‌ کند. نگاه رئيس فدراسيون هميشه به جيب دولت است و هر وقت هم بحث مالي مطرح مي‌ شود، موضوع تحريم ها را پيش مي‌ کشند. اين يک بحث نامتعارف است و مي‌ خواهند ذهن ها را منحرف کنند. فدراسيون خيلي راحت مي‌ تواند در سال 100 ميليارد درآمد داشته باشد. اميدوارم در نهايت شرايط طوري فراهم شود که کي‌روش بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا