گوناگون

گوارديولا: رويکرد خود را تغيير نمي دهم

  گوارديولا در کنفرانسي مطبوعاتي در آستانه سفر به هامبورگ، گفت: تيم بايد بر اساس ايده ها و تفکرات مربي بازي کند. من مطمئن هستم اين تنها راه حل براي باشگاه است.

وي افزود: زماني که من هر روز با بازيکنانم صحبت مي کنم، نمي توانم در خصوص ايده ها و تفکراتي حرف بزنم که به آنها اعتقاد ندارم.

در پي شکست 4 – 0 بايرن مونيخ مقابل رئال مادريد، اين سرمربي سابق تيم فوتبال بارسلونا به نظر رسيد به طور ضمني گفت بازيکنان مناسب براي شيوه فوتبال خود را در اختيار نداشت. با اين حال، گوارديولا گمانه زني ها را مبني بر اين که تلاش خواهد کرد در دوره نقل و انتقالات تابستاني تيم را بازسازي کند، فرو نشاند.

گوارديولا گفت: ما با اين سيستم و با اين بازيکنان است که اين فصل به موفقيت هاي زيادي دست يافتيم. و ما همچنان بايد در يک بازي فينال به ميدان برويم.

وي افزود: من پس از بازي فينال جام حذفي، با کارل هاينس رومنيگه رئيس باشگاه و ماتياس سامر مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ گفتگو خواهم کرد. با اين حال، در صورتي که ما به بازي نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه مي يافتيم، همين گونه بازي مي کرديم.

گوارديولا افزود بازي هاي باقي مانده در چارچوب رقابت هاي بوندس ليگا مقابل هامبورگ و اشتوتگارت‌ بايد براي بازيابي اعتماد به نفس در آستانه بازي مقابل دورتموند باشد.

گوارديولا گفت: بازيکنان بايد به خود بگويند که همچنان خوب بازي مي کنند. اين پيش از بازي فينال بسيار مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا