گوناگون

گودرزي: نتيجه جام جهاني ثمره ليگ‌ها است

به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، جلسه ساماندهي باشگاه هاي فوتبال ليگ برتر با حضور محمود گودرزي، سيد نصرالله سجادي، خادم، احمدي، گرشاسبي و مديران عامل 16 باشگاه فعال در اين ليگ صبح امروز درسالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزارشد.

وزير ورزش و جوانان در اين نشست ضمن عرض خسته نباشيد و خدا قوت به تيم ملي و مسوولان فدراسيون فوتبال، اظهار کرد: آن چه که امروزه در جامعه مطرح شده نوع بازي ايران است که کسب وجهه کرده و فرزندان ما فارغ از نتيجه، تلاش کردند تا بازي خوبي ارائه دهند.

وي با بيان اين که ثمره فعاليت در ليگ هاي داخلي فوتبال را در ميادين بين المللي به خصوص جام جهاني شاهد هستيم، گفت: نمي توان با ليگ هايي در اين کيفيت انتظاري بيشتر از نتيجه حاصل شده داشت.

گودرزي متن ليگ را مغلوب حواشي آن عنوان کرد و گفت: برخي اوقات ما به عنوان مديران ورزشي موضوع و هدف اصلي را فراموش مي کنيم. نياز است با نقد و تحليل، خواسته هاي خود از برگزاري مسابقات ليگ را دريابيم.

وزير ورزش و جوانان بازيکن سالاري، تن دادن مربيان به برخي فعاليت هاي نامعقول رسانه اي، رشد بي اساس دستمزدها و رقم هاي خريد و فروش بازيکنان را از موانعي عنوان کرد که توسعه فوتبال کشور را به تاخير انداخته است.

محمود گودرزي درادامه هدف از اين نشست را ساماندهي فوتبال کشور و چاره انديشي براي تغيير روند حضور ايران در جام هاي جهاني دانست و گفت: بايد با برنامه ريزي صحيح و اصولي اين روند باخت و مساوي را به برد و مساوي تغيير دهيم چراکه ما در هر دوره نتايج قبل را تکرار مي کنيم.

وي در پايان اذعان داشت: اميدوارم اين جلسه مبنايي براي توسعه فوتبال کشور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا