Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی آنر وی ۹ سوم اسفند ماه توسط هواوی رونمایی خواهد شد

شرکت هواوی به تازگی با دعوت از رسانه ها از آنها برای مراسم رونمایی از گوشی آنر وی ۹ در سوم اسفند ماه دعوت کرده است . همچنین این کمپانی در این دعوت نامه عنوان کرده است که قصد دارد در این رونمایی و در کنار گوشی آنر وی ۹ از نسخه جدیدتر آنر ۸ به نام Youth Edition نیز رونمایی کند. در ادامه با میهن پست همراه باشید .

گوشی آنر وی ۹ تفاوت های بسیاری با آنر وی ۸ دارد . این مدل گوشی مجهز به دوربین فوق سریع است که بصورت ترکیبی دو گانه از دو دوربین و در پشت گوشی کار گذاشته شده است. این در حالی است که طبق اخبار بدست آمده تا الان ، نسخه جدید آنر وی ۸ از نسخه اصلی ارزانتر خواهد بود.

گوشی آنر وی ۹ در حالی برای رقابت با برند های مطرحی همچون سامسونگ در تکاپو برای به دست گرفتن بازار است کهدر این میان  جزئیات دقیقی از سخت افزار آنر وی ۹ وجود دارد و این طبق این جزئیات آنر وی ۹ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۲K و نیز دارای یک تراشه کرین ۹۶۰ است. حتما می دانید که تمام تراشه های محصولات هواوی توسط این شرکت ساخته می شود که آخرین و جدید ترین تراشه هواوی همین کرین ۹۶۰ است که در محصول جدید خود آنروی ۹ استفاده شده است . بر روی این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته ای که با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز می باشد ، استفاده شده است.

گوشی آنر وی 9

گوشی آنر وی ۹ شرکت هواوی نیز همانند روال رونمایی دیگر کمپانی های رغیب حال حاضر قرار است در دو مدل رونمایی و عرضه شود . مدل اول با ۴ گیگابایت حافظه رم و مدل دوم نیز با ۶ گیگابایت رم است که هر دو مدل از حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت پشتبانی می کنند .

دوربین پشت این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل کیفیت داشته  و از روزنه دیافراگم  f/2.2 برخوردار است . دوربین جلو یا سلفی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی می باشد . این محصول با اندروید ۷٫۰ نوقا و با رابط کاربری EMUI 5.0 عرضه شده و از یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می برد .

منبع : gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا