Mihanpostپیشنهاد سردبیر

قیمت آیفون ۸ به دلایل خاصی به مرز ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید ؟

قیمت آیفون ۸ ، گوشی جدید شرکت اپل به دلیل امکانات و امتیازات خاص ، بیش از هزار دلار خواهد بود و این در حالی است که آیفون های قبلی این شرکت همگی دارای قیمتی کمتر از ۹۷۰ دلار بوده اند . اما برای پاسخ به سوال علت این گرانی در ادامه با میهن پست همراه باشید .

قیمت آیفون ۸ که  یکی از جذاب ترین و نیز جنجالی ترین گوشی های نسل هوشمند خواهد بود به احتمال زیاد به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید بازار موجود و نیز طرافداران پر و پا قرص اپل ، دلایل قیمت بالای مدل جدید را داشتن قابلیت های انحصاری شرکت اپل می دانند که در این محصول کاملاً لحاظ شده است.

وب سایت Mac Otakara به تشریح دلایل کارشناسی قیمت آیفون ۸ اپل پرداخته است . از دید کارشناسان این سایت ، آیفون ۸ آخرین و تنها محصول شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ خواهد بود که با قابلیت متمایز کننده شارژ بی سیم همراه خواهد شد. البته این نظریه پیش تر هم در مورد آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس وجود داشت !

قیمت آیفون 8

کارشناسان Mac Otakara مدعی هستند که اپل راهکاری مختص آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس پیش بینی کرده است که می تواند از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نماید. شارژر این دو مدل توسط شرکت چینی Luxshare تولید می شوند که اپل آن را به صورت جداگانه به فروش می رساند درست مثل شارژر های اندوکتانسی که برای اپل واچ عرضه شده بود.

در مجموع انتظار می رود اپل طبق سیاست های کاری خود در سال ۲۰۱۷ سه مدل از آیفون را به بازار معرفی کند که آنها آیفون ۸ معروف به آیفون ایکس در کنار دو آیفون آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس خواهند بود .

با این حال هنوز  مشخص نیست که ادعای Mac Otakara در مورد قیمت آیفون ۸ تا چه حد صحت دارد اما باید بدانید که این وب سایت برای نخستین بار و پیش از همه خبر حذف ورودی هدفون در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را منتشر کرد .

منبع : forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا