Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی بلک‌ بری مرکوری با کیبورد و سیستم‌عامل اندروید در راه است

در حالی گوشی بلک‌ بری مرکوری که با کیبورد QWERTY و سیستم‌ عامل اندروید روانه‌ی بازار خواهد شد که احتمالاً یکی از عجیب‌ترین عرضه‌های چند سال گذشته را به خود اختصاص داده است. کمپانی دارنده‌ی برند یعنی TCL در نمایشگاه CES این گوشی هوشمند جدید را در معرض نمایش گذاشت. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گوشی بلک‌ بری مرکوری به لحاظ این که تا به حال و به صورت رسمی مورد بررسی قرار نگرفته است اگر چه این گوشی در نمایشگاه CES نیز حضور داشت اما هنوز هم خصوصیات سخت‌افزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قیمت و تاریخ عرضه‌ی مرکوری هم هنوز مشخص نیست لذا جدای از ظاهر و طراحی این گوشی، تقریباً برای اطلاع از تمام جزئیات دیگر آن باید منتظر مراسم رونمایی تی‌سی‌ال که اسفندماه در کنگره‌ی جهانی موبایل رخ می‌دهد، باشیم.

با این حال معرفی گوشی بلک‌ بری مرکوری در کنفرانس مطبوعاتی بلک‌ بری که هفتم اسفندماه ۹۵ برگزار خواهد شد جزئیاتی در خصوص مشخصات فنی آن ارائه خواهد شد.

در این میان نیز کمپانی تی‌سی‌ال در نمایشگاه CES به‌صورت رسمی عنوان کرده بود که این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد شد و این در حالی است که هنوز اسم رسمی این گوشی مشخص نشده اما اسامی مرکوری ، دی‌تِک۷۰ (DTEK70) یا حتی هر اسم دیگری برای آن محتمل است و نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.

اما پیرو  شایعات مبتنی بر مشخصات این گوشی باید گفت که گوشی بلک‌ بری مرکوری دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰، چیپ اسنپدراگون ۸۲۱ یا ۶۲۵، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند بود و همچنین اندروید ۷ نوقا نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

منبع : gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا