دسته‌بندی نشده

گوشی گلکسی galaxy s20 پرچمدار جدید سامسونگ + عکس

گوشی گلکسی galaxy s20 در حالی پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود که عکس‌های جدیدی از آن توسط سایت های خارجی از جمله XDA منتشر شده است که نام گوشی گلکسی galaxy s20 را برای این سری تأیید می‌کند و طراحی اصلی این سری را نشان می‌دهد.این در حالی است که تصاویر گوشی گلکسی galaxy s20  در رسانه ها دیده می شود که تنها چند هفته تا رویداد آینده‌ ی رونمایی گوشی‌های هوشمند سامسونگ آنپکد 2020 باقی مانده است و انتظار می‌رود سامسونگ 11 فوریه (22 بهمن ) سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی galaxy s20 و گوشی تاشو جدیدی رونمایی کند.

گوشی گلکسی galaxy s20
گوشی گلکسی galaxy s20

در این میان قبلا چند تصویر از گلکسی Z Flip (گلکسی Bloom نام رمز گوشی است و اکنون تأیید شده گوشی تاشو لولایی سامسونگ با نام گلکسی Z Flip عرضه خواهد شد) و چند رندر سه‌بعدی از سری گوشی گلکسی galaxy s20 منتشر شده بود. باوجوداین‌ تا امروز، تصویر واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی galaxy s20 ندیده بودیم. به‌ تازگی چند تصویر واقعی از پرچم‌دار سال 2020 سامسونگ را XDA Developers منتشر کرده است که متعلق به گوشی گلکسی galaxy s20 پلاس هستند.

صفحه‌ی راه‌اندازی گوشی نام جدید را تأیید می‌کند. همچنین، حفره‌ای مرکزی را می‌بینیم که شبیه دوربین سلفی گلکسی نوت 10 است. به‌گفته‌ی منبع XDA، گلکسی اس ۲۰ پلاس هنگام در‌دست‌گرفتن تخت به‌نظر می‌رسد و نشان می‌دهد سامسونگ گوشه‌ های منحنی گوشی گلکسی galaxy s20 و گوشی گلکسی galaxy s20 پلاس را به‌طور چشمگیری کاهش داده است.

گوشی گلکسی galaxy s20
تصاویر لو رفته از گوشی گلکسی galaxy s20

در پنل پشتی می‌توان مجموعه‌ی دوربین بزرگ و چهارگانه گوشی گلکسی galaxy s20 پلاس را مشاهده کرد که شامل لنزهای عریض، اولتراواید، پرتره و ماکرو می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی گلکسی galaxy s20 و گوشی گلکسی galaxy s20 پلاس در چند نوع مختلف در جهان عرضه شوند. گوشی گلکسی galaxy s20 و گوشی گلکسی galaxy s20 پلاس دو مدل 4G و 5G خواهند داشت. مدل‌های 4G LTE و 5G این دستگاه‌ها یکسان به‌نظر می‌رسند؛ اما اعتقاد بر این است که در بازار ایالات‌ متحده فقط مدل‌های 5G عرضه می‌شود.

منبع theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا