Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی N95 جدید نوکیا در نمایشگاه MWM2017 رونمایی خواهد شد

کمپانی نوکیا قصد دارد اولین گوشی جدیدش در سری ان را به نام گوشی N95 جدید معرفی کند . این گوشی جدید که قرار است در نمایشگاه MWM2017 رونمایی شود احتمالا احساس نوستالژیکی برای بسیاری از طرفداران به وجود خواهد آورد .

گوشی N95 جدید شرکت نوکیا دارای پردازنده‌ ای از سری ۶۰۰ اسنپدراگون‌ کوالکام خواهد بود اما متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست و همچنان باید تا روز رونمایی منتظر بود.

چند سالی است که نوکیا از دوران اوج خودش در صنعت تکنولوژی و موبایل فاصله گرفته و حالا قصد دارد با ارائه ایده های تبلیغاتی جدید دوباره خود را به سطح اول این صنعت برساند . گوشی N95 جدید نیز در حقیقت یکی از همین ایده های تبلیغاتی جذاب است .  به نظر می‌ رسد نوکیا قصد دارد  ۵۰ میلیون دستگاه از  سری N جدید را به فروش برساند .

گوشی N95 جدید

نوکیا ان ۹۵ با شناسهٔ داخلی «آرام-۱۵۹» یک گوشی تلفن همراه از سری ان شرکت نوکیا است.این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگا پیکسلی مجهز به عدسی کارل زایس، جی‌ پی‌ اس به همراه نقشه بیش از ۱۰۰ کشور جهان ، قابلیت کشویی از هر دو طرف ، حافظه داخلی بالا و غیره می‌باشد. نوکیا این گوشی را در نمایشگاهی در نیویورک در سپتامبر ۲۰۰۶ به نمایش عمومی گذاشت . ابعاد آن ۲۱×۵۳×۹۹ میلی‌ متر و وزن آن ۱۲۰ گرم است که بسیار برای این همه امکانات بهینه‌ است. رویه گوشی را صفحه نمایش بزرگ ۲٫۶ اینچی، ۱۶ میلیون رنگ احاطه کرده‌ است. این گوشی از سیستم‌ عامل سیمبیان نسخه ۹٫۲، سری ۶۰ ویراست سوم بهره می‌ برد.

نظر شما در مورد این حرکت ویژه کمپانی نوکیا در مورد ساخت گوشی N95 جدید چیست ؟ به نظر شما این کار می تواند تاثیری در فروش گوشی جدید نوکیا داشته باشد یا اینکه حدس می زنید در نهایت به شکست منتهی شود .

منبع : gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا