گوناگون

یک مسوول: به دنبال شناسایی توان معدنی و صنعتی در خراسان رضوی هستیم

81198845 5756787

ˈهادی هراتی زادهˈ روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رسانه های جمعی خراسان رضوی از شرکت سنگان تربت حیدریه طی گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با جمع آوری و شناسایی معادن و صنایع خراسان رضوی سرمایه گذاری را برای فعالان اقتصادی استان فراهم می کنیم.

وی با اشاره به جایگاه خوب تربت حیدریه در بخش های مختلف صنعتی و معدنی، گفت: با توجه به ظرفیت و توان موجود در بخش صنعت و معدن تربت حیدریه، این شهرستان بستر خوبی برای حمل و نقل و صادرات است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: شهرستان تربت حیدریه از نظر میزان پروانه صنعتی در استان رتبه پنجم را دارد.

هراتی زاده افزود: تربت حیدریه 180 واحد صنعتی دارد که چهار هزار و 200 نفر با سرمایه دو هزار میلیارد ریال به صورت مستقیم در آن مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: همچنین این شهرستان 40 واحد معدنی دارد که 600 نفر بصورت مستقیم در آن اشتغال دارند که این آمارها نشان می دهد تربت حیدریه از توان خوبی در زمینه صنعتی و معدنی برخوردار است.

او بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خوب شهرستانهای خراسان رضوی در بخشهای صنعت و معدن و درآستانه دهه تولید ملی و روز صنعت و معدن ، جمعی از خبرنگاران رسانه های استان در دو محور شمال و جنوب از توانمندی های این بخش ها در حال بازدید هستند./2

2691 /664

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا