گوناگون

۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر آزاد می‌شوند

2416197 392به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید اسماعیل موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از نهم رمضان جشن گلریزان در استان بوشهر آغازشده اظهار کرد: این برنامه‌ها که تا24 ماه مبارک رمضان ادامه دارد خیران کمک‌های خود را برای آزادی 109 زندانی جرائم غیرعمد پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه 109 زندانی جرائم غیرعمد ‌استان بوشهر چشم به دست نیکوکاران دارند گفت: چهار جرمِ بدهکاری برای کشیدن چک‌های غیرکلاهبرداری، بدهی نفقه و مهریه، دیه تصادف و حادثه کارگاهی جرائم غیرعمد محسوب می‌شوند که اکنون 109 نفر در استان بوشهر بابت این جرائم در زندان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه پارسال جشن گلریزان در 20 نقطه استان برگزار شد گفت: پارسال 225 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان داشتیم که با کمک نیکوکاران 116 نفر از آنها آزاد شدند.

موسوی با اشاره به اینکه امسال این جشن در 23 نقطه استان برگزار می‌شود گفت: جشن گلریزان را هم کمک به آزادی زندانیان و هم کمک به خانواده این زندانیان می‌داند و از مردم می‌خواهد که در این جشن حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم غیر عمد در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند گفت: در صورت تامین 140 میلیارد ریال شاکیان آنها رضایت می‌دهند و با آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از راههای جذب کمک‌های مردمی برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان است تصریح کرد: در این جشن گلریزان جامعه هدف حضور خیران و نیکوکاران به ویژه خانواده‌ها است که علاوه بر ایجاد شادابی و حضور مؤثر آنها در این عرصه منجر به ایجاد احساس برطرف کردن گرفتاری دیگران در مردم می‌شود.

موسوی با تأکید بر حضور خانواده در جشن گلریزان عنوان کرد: از همه خانواده‌ها دعوت می‌شود که به همراه جوانان خود در این مراسم حضور یابند تا آنها با دیدن مناظر احساس دردمندی مردم با دردهای اجتماع، درس‌های بزرگی را بیاموزند و بدانند که حضورشان در این ضیافت و حرکت انسانی مؤثر است.

انتهای پیام/ م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا