گوناگون

۴۵۹ شورا در شهرها و روستاهای صومعه‌سرا فعالیت می‌کنند

2221938 565به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، غلام‌حسین رجبی شامگاه چهارشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در کنار یکدیگر به توسعه شهرستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه شوراها عصاره مردم هستند، افزود: تعامل بسیار خوبی در شهرستان بین شوراها و مدیران است و تاکنون گام‌های بسیار مثبتی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برداشته شده است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه جمعبیت کل شهرستان یک صدو بیست و هفت هزار و 757 نفر است، گفت: در شهرستان سی و نه هزار و 232 خانوار زندگی می‌کنند.

رجبی با بیان اینکه جمعیت شهری صومعه‌سرا پنجاه و دو هزار و 37 نفر است، تصریح کرد: جمعیت روستایی هفتاد و پنج هزار و 720 نفر است.

وی با بیان اینکه سه شهر در صومعه‌سرا دارند، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک است.

فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد: دو دهستان ضیابر و طاهرگوراب شایستگی بخش شدن را دارد که با پیگیری استاندار و نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی هرچه زودتر به بخش تبدیل شوند.

رجبی با بیان اینکه هفت دهستان در شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: 152 روستا در شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شوراهای شهرستان 6 نفر است، افزود: تعداد شوراهای شهر صومعه‌سرا 7 نفر هستند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تولم شهر و گوراب زرمیخ هرکدام دارای 5 شورا هستند، گفت: تعداد شوراهای روستاهای بخش مرکزی 261 نفر و تعداد شوراهای بخش تولمات 108 نفر و تعداد شوراهای بخش میرزا کوچک 73 نفر است.

رجبی با بیان اینکه 459 شورا در شهر و روستای صومعه‌سرا فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تعداد آقایان اعضای شوراها 450 نفر و تعداد خانم‌ها 9 نفر است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل شوراها یکی از خواسته‌های مردم و انقلابی بعد از پیروزی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: در دوره اصلاحات این کار انجام گرفت و همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای‌پیام/ م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا