گوناگون

۵۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مذهبی دشتستان مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر سه‌شنبه در نشست با فعالان دینی و مذهبی شهرستان دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: واقعه عاشورا یک حادثه بسیار بزرگ است و شاید تلخ‌ترین و بزرگترین تراژدی بشریت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این حادثه دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اضافه کرد: اثرات گرانقدر و ارزشمند این حادثه تا همیشه برای بشریت مانا است و لازم است که همه ما در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان دشتستان از تلاش دولت تدبیر و امید برای توسعه فعالیت‌های گروه‌های مختلف جامعه به ویژه گروه‌های مذهبی خبر داد و افزود: تلاش داریم تا زمینه را برای فعالیت مستمر و مطلوب هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان دشتستان فراهم سازیم.

وی ادامه داد: استاندار بوشهر نیز حمایت‌های بسیار خوبی از برنامه‌های دینی و مذهبی و همچنین توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف استان دارد و در شهرستان دشتستان نیز اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

زارع در ادامه از تصویب ۵۵ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: این اعتبارات به منظور تکمیل و تجهیز مساجد، حسینیه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی هنری و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و . . . استفاده خواهد شد.

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: بخشی از این طرح‌ها و پروژه‌ها آغاز شده است و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه‌ها نیز از ماه جاری آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا