گوناگون

‌استاندار لرستان: رتبه اول بیکاری سزاوار استان نیست

‌استاندار لرستان گفت: رتبه اول بیکاری سزاوار استانی که دین خود را در جنگ تحمیلی ادا و ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت ۳۱ شهریور سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: شایسته نیست مردم لرستان به عنوان دومین استان خسارت دیده در جنگ از لحاظ اقتصادی در مضیقه باشند.

استاندار با بیان اینکه در سالی که به نام اقتصاد مزین شده است، باید با‌ همان وحدت و همدلی که در دوران هشت سال دفاع مقدس وجود داشت، بر‌ای سازندگی در لرستان تلاش کنیم، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید از‌ همان بدو شروع فعالیت خود، جهادی مقدس را برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در استان با دعوت از سرمایه‎گذاران در راستای توسعه همه جانبه آغاز کرده است و امیدواریم با این تلاش‌ها بتوانیم خاکریزهای بیکاری را یکی پس از دیگری کنار بزنیم و توان خود را اثبات کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ما با هر دیدگاه و سلیقه‌ای وظیفه داریم که نسبت به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان گام برداریم.

استاندار با تاکید بر اینکه مجاهدت و ایثارگری ملت رشید ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب شد که این ملت در سخت‌ترین شرایط در مسیر ظلم ستزی گام بردارند، گفت: اگر کوچک‌ترین تهدیدی متوجه نظام شود همه ما لباس رزم به تن خواهیم کرد و پشت سر رهبری و دوشادوش نظامیان از ارزش‌ها دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا