گوناگون

1300 زائر نکایی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی رمضانی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی امام خمینی (ره) در برهه های مختلف زمانی اظهار داشت: امام خمینی به عنوان اسطوره انقلاب حق بزرگی برگردن ملت ایران دارد به طوری که اگر امروز ایران اسلامی توانسته در مقابل گردنکشان و مستکبران قد علم کرده و به عنوان کشوری مستقل در دنیا شناخته و ابراز وجود کند از برکات رهنمودهای معمار کبیر انقلاب است.

وی اندیشه های سیاسی امام خمینی را عامل تحقق بیداری اسلامی دانست و همچنین افزود: تحولات در بین ملت های اسلامی و آزادیخواه همه از تفکرات و اندیشه های سیاسی امام راحل نشأت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: طبق ابلاغیه سپاه کربلا و برنامه ریزی های صورت گرفته یکهزار و 308 نفر از مردم شهرستان نکا در قالب 70 گروه 13 خرداد ماه سال جاری به مرقد مطهر امام خمینی اعزام می شوند.

سرهنگ رمضانی با بیان استقبال مردم نکا جهت شرکت در عزاداری سالگرد معمار کبیر انقلاب تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم شهرستان کاروان های اعزامی به مرقد امام افزایش می یابد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: 10 کمیته برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالگرد امام در این شهرستان تشکیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا حضور در مراسم معنوی سالگرد ارتحال امام راحل را به منزله هویت دینی دانست که اثرات جهانی داشته و همچنین باشکوهتر برگزار شدن این مراسم را از ضروریات کمیته های اجرایی برشمرد.

سرهنگ رمضانی نیاز نسل امروز به اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) را یک ضرورت برشمرد و ادامه داد: انتقال ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا در تمامی برهه های زمانی باید با برنامه سازی به روز جهت مقابله با برنامه های دشمن در دسترس مردم قرار گیرد.

گفتنی است سال گذشته بیش از یکهزار و400  نفر از زائران نکایی به مرقد مطهر امام خمینی اعزام شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا