گوناگون

همایش ملی «شهرجهانی» در تهران برگزار می شود

81163824 5695116

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران ،شهرام گیل آبادی افزود: کمیته علمی همایش ، تصمیم گرفته است تا پس از بررسی و آسیب شناسی سمینارها، تغییراتی در برنامه معمول همایش ها ایجاد کند. به طوری که با تمرکز بر پنل ها و ارائه مقالات برگزیده، نتایج و راهبردهای پیشنهاد شده در چهار پنل در مراسم اختتامیه جمع بندی و ارائه شود.

وی افزود: تلاش دست اندرکاران این همایش، کاربردی کردن مباحث علمی و نظری و استفاده از پژوهش هایی است که در حوزه ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری صورت پذیرفته است.

دبیر همایش ملی شهرجهانی در توضیح پنل هایی که ارائه می شود، بیان کرد: عنوان پنل اول همایش «ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی» است که توسط دکتر سید محسن بنی هاشمی مدیریت می شود. پنل دوم همایش نیز « فرهنگ و ارتباطات شهری» نام دارد که مدیریت آن بر عهده دکتر عبدالله گیویان است. این دو پنل صبح روز شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد.

رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اضافه کرد: پنل « حکمرانی محلی، مدیریت شهری و شهرجهانی» و پنل «نقش فرهنگ و هنر در ارتباطات و دیپلماسی شهری» نیز عصر روز شنبه 27 اردیبهشت با مدیریت دکتر اجلالی و دکتر سید غلامرضا اسلامی با حضور شخصیت های علمی و مدیران شهری در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار می شود.

چکیده مقالات همایش شهر جهانی که حاوی 150 چکیده مقاله فارسی به همراه ترجمه انگلیسی آن است در روز اختتامیه همایش به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

به گفته دست اندرکاران این همایش تقویت تعامل شوراها و شهرداری ها با صاحبنظران ارتباطات و فعالان عرصه دیپلماتیک برای توسعه اجتماعی نیز در همایش شهرجهانی دنبال می شود.

اختتامیه همایش ملی شهر جهانی نیز روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 9 با سخنرانی محمد باقر قالیباف شهردار تهران و یانگ هون کواک، رئیس سازمان جهانی شهروندان از کره جنوبی در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد شد.

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران با همکاری دانشگاه ها، مراکز و انجمن های علمی – پژوهشی کشور این همایش را برگزار می کند.

تهرام /7247/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا