گوناگون

2099 واحد مسکن مهر در استان گیلان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه 44 واحدی مجتمع مسکونی حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر رشت در فاز نخست با سه میلیارد و  782 میلیون تومان اعتبار نخستین پروژه‌ای بود که ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی این پروژه که از سال 1390 آغاز شده  چهار هزار و 852 متر مربع  مساحت دارد.

این پروژه از هزار متر مربع آسفالت معابر بهره مند بوده و 220 متر مربع نیز پیاده رو سازی شده است.

علاوه بر این کلنگ عملیات اجرایی فاز دوم این مجتمع  از سوی مسئولان به زمین زده شد.

اجرای طرح هادی روستایی راسته کنار پسیخان شفت طرح دیگری بوده که امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز شد تا مردم منطقه از خدمات این طرح بهره مند شوند.

پروژه 24 واحد حضرت امام حسن مجتبی(ع) فومن در فاز نخست پروژه ای دیگری که با یک میلیارد و 459 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی این پروژه با دو هزار و 748 متر مربع مساحت در هزار و 880 متر مربع زمین از سال 1389 شروع شده است.

در حال حاضر  600 متر مربع معابر این پروژه آسفالت شده است.

همچنین امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی عملیات فاز دوم  پروژه مسکونی امام حسن مجتبی(ع) شهر فومن با 78 واحد مسکونی و 9 هزار و 412 متر مربع مساحت در شش هزار و 827 متر مربع زمین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح هشتاد هزار و مین مسکن مقاومت سازی شده روستایی استان گیلان در روستایی چولاب شهرستان رشت پروژه دیگری است که با حضور رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی، امام جمعه رشت، استاندار  گیلان، فرماندار رشت، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و سایر مسئولان به بهره بردای رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا