گوناگون

کتاب “حکمت های رضوی” در کرج رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرج، مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و برخی دیگر از مدیران ارشد استانی کتاب جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در دفتر حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز رونمایی شد.

سیدموسی حسینی‌کاشانی مدیرکل ارشاد البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: کتاب “حکمت‌های رضوی” نوشته محمد جواد طبسی و ترجمه عباس پورعبادی است که برای اولین سال به عنوان منبع چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی انتخاب شده است.

حسینی کاشانی در ادامه تاکید کرد: در این کتاب بیانات و حکمت‌های ارزشمند امام رضا(ع) به زبانی ساده و قابل فهم برای گروه‌های مختلف سنی به چاپ رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار جلد از کتاب “حکمت های رضوی” منتشر شده است، یاد آور شد: 2 هزار جلد از این کتاب در سراسر استان های کشور توزیع خواهد شد همچنین نسخه اینترنتی این کتاب نیز  به صورت فایل pdf  در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قرار داده شده است.

حسینی کاشانی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه توزیع کتاب، اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی این جشنواره، شاهد افزایش تعداد شرکت‌کنندگان باشیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا