Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

سریع ترین حیوانات جهان روی زمین را بشناسید

سریع ترین حیوانات جهان روی زمین  را در حالی در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد که احتمالا همگی می توانید نام شماره یک آن را حدس بزنید. اما رده های دوم تا پنجم به کدام حیوانات تعلق دارند؟ در ادامه با میهن پست همراه شوید.

چیتا 100 تا 120 کیلومتر در ساعت: چیتا در حقیقت سریع ترین حیوان جهان است. یک چیتا می تواند با سرعت 100 تا 120 کیلومتر در ساعت حرکت کند. این سرعت واقعا خارق العاده است.

سریع ترین حیوانات جهان

شاخ ‌چنگالی با سرعت 98 کیلومتر در ساعت: احتمالا نام شاخ چنگالی را به عنوان یکی از سریع ترین حیوانات جهان نشنیده باشید. این جانور تنها دارای یک گونه است و از تیره کله بزان به شمار می آید.

سریع ترین حیوانات جهان

آهوی تامسون با سرعت 80 تا 90 کیلومتر در ساعت: این حیوان سریع، معمولا در آفریقا دیده می شود. آهوی تامسون در حقیقت یکی از انواع غزال ها است که حدود 50 تا 70 سانت بلندی داشته و وزن نسبتا پایینی نیز دارد. اگر دوست دارید تا این حیوان را درمحیط زندگی اش ببینید سفری به کنیا داشته باشید.

سریع ترین حیوانات جهان

اسب کوارتر آمریکایی با سرعت 80 کیلومتر در ساعت: این اسب از ترکیب نژادی دو اسب تاروبرد انگلیسی با نژاد آمریکایی اصیل به وجود آمده توانایی بدنی فوق العاده ای دارد.  درساژ، سواری، شکار، پرش، سوارکاری ورزشی، دوندگی، نمایش سوارکاری، و کار از جمله توانایی هایی هستند که اسب کوارتر آمریکایی به خوبی از پس آنها بر می آید.

سریع ترین حیوانات جهان

کل یالدار با سرعت 75 کیلومتر در ساعت: کل یالدار با ظاهر عیجی و غریبی که دارد در دسته گاوسانان قرار می گیرد. این حیوان نیز معمولا در آفریقا دیده می شود و دارای دو نوع کل یالدار سیاه و کل یالدار آبی می شود. کل های یالدار بصورت دسته و گروهی زندگی می کنند و شکار کردن آنها در داخل یک گروه حتی برای شیر ها هم کار دشواری است.

سریع ترین حیوانات جهان

منبع: 10largest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا