Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

پیکاپ نیوران خودرویی از جنس آینده را بیشتر بشناسید

پیکاپ نیوران با نام تی وان و ظاهری خارق العاده این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این مطلب قصد داریم تا این خودروی بی نظیر را به شما معرفی کنیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

پیکاپ نیوران متعلق به یک کمپانی به همین نام است که در زمینه تولید خودروهای الکتریکی فعالیت می کند. این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد اما توسط سرمایه گذارانی از کشور چین تامین مالی می شود.

تنها چند ماه بیشتر از معرفی پیکاپ نیوران نمی گذرد و حالا این کمپانی جزئیات جدیدی را از خودرو خودش ارائه کرده است. همانطورکه گفته شده نام این خودروی جدید تی وان است و حرف تی در ابتدای آن نشان دهنده تولید بر اساس یک تراک بوده و عدد وان نیز به ماهیت چند منظوره بودنه خودرو اشاره می کند.

جالب است بدانید که این خودرو ماژولار بوده و بدنه آن ترکیبی از چند خودروی تراک و ون مسافرتی لوکس است. اما نیوران در مورد مشخصات فنی این خودرو عددی اعلام نکرده و تنها به مفاهیم اشاره داشته است.

پیکاپ نیوران بسیار سریع تر از محدودیت های سرعتی موجود در چنین خودروهایی حرکت می کند. اما بی شک به سرعت تسلا سایبرتراک نخواهد رسید.

از آنجایی که این خودرو الکتریکی است فضای پشتی آن نیز به باتری اختصاص دارد و پنل های خورشیدی هم در این بخش از خودرو جای گرفته است.

هم اکنون پتانسیل بسیار زیادی برای بهبود خودروهایی با انرژی های تجدید پذیر وجود دارد و شرکت های این چنین باید محصولات قابل استفاده ای برای عموم با این مشخصات عرضه نمایند.

شرکت نیوران هم قصد دارد افرادی در این بازار انتخاب نمایند که بین 30 تا 50 سال سن دارند و تکنولوژی و اهمیت به محیط زیست بخشی از دغدغه های آنها محسوب می شود.

باهم در میهن پست تصاویری از پیکاپ نیوران را تماشا خواهیم کرد

منبع: autoblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا