گوناگون

80درصد پرونده های نیروی انتظامی زنجان منجر به سازش شد/ برقراری امنیت رسالت اصلی پلیس

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در دو ماهه سالجاری میزان مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره 10,5درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی، اظهار داشت: این میزان درصد افزایش مراجعه کنندگان به این مرکز بیانگر این است که مردم استان به مشاورین در این مرکز اعتماد دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، به لزوم امر مهم مشاوره اشاره کرد و  گفت: مشاوره ها در موضوعات حقوقی ، اجتماعی، روان سنجی، روانشناختی است.

سرهنگ کردلو،تاکید کرد: نیروی انتظامی در راستای حل و فصل مشکلات مردم مرکز مشاوره آرامش را برای عموم را در دستور کاری خود دارد و همچنین این مرکز مشاوره با تعرفه  خیلی کم مشاوره لازم را به متقاضیان در دستور کار دارد و در صورت نداشتن توان مالی مشاوره به صورت رایگان است.

وی افزود: اگر اختلافات در کلانتری ها و پاسگاهها حل و فصل نشد به این مراکز ارجاع داده می شوند و خوشبختانه هم این مرکز در چند سال گذشته در امر حل و فصل پرونده ها عملکرد خوبی داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یاد آورشد:بیشترین پرونده های تشکیل شده در این مرکز در بحث مدد کاری اجتماعی می باشد.

سرهنگ کردلو،به اقدامات امنیت اجتماعی در استان اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات در این زمینه مقطعی نیست و چندین سال است اقدامات اجتماعی در لایه های مختلف انجام می شود.

وی برقراری امنیت را رسالت اصلی پلیس عنوان کرد و افزود: در این راستا پلیس طرحهای ارتقای امنیت اجتماعی را در طول سال در دستور کاری خود دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان،گفت: برخورد با اراذل و اوباش ، جمع آوری تجهیزات ماهواره نیز از اقدمات پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی بوده که توسط پلیس انجام گرفته است.

سرهنگ کردلو، به گشت های ارشاد در سطح شهر اشاره کرد و افزود: گشت های ارشاد در اماکن تجاری و پارکها حضور دارند و در حدی که نیاز باشد ارشاد و تذکر لازم را انجام می دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا