گوناگون

نصرتي: هر سال 40درصد قراردادم را نمي‌دهند

محمد نصرتي در مورد اينکه گفته مي‌شود امروز براي مذاکره به باشگاه تراکتورسازي رفته‌ است، عنوان کرد: حقيقت اين است که حدود دو روز است به تبريز آمدم با توجه به اينکه از مقدار قرارداد چند بازيکن اطلاع پيدا کردم مشخص است که در هر تيمي بر اساس قاعده قرارداد بازيکناني که ملي‌پوش هستند بيشتر است، تا قبل از اردوي پاياني تيم ملي چهار بازيکن بوديم که به صورت دائم به تيم ملي دعوت مي‌شدند. من، علي‌ کريمي، کريم انصاري‌فرد و حامد لک به طور متناوب در اردوهاي تيم ملي حاضر مي‌شديم البته لک با توجه به اينکه خدمت سربازي را پشت سر بگذارد شرايط متفاوتي دارد.

به نقل از فارس، وي افزود: زمان حضور حميد زيني‌زاده که قرار شد قرارداد ببنديم او گفت قرارداد شما و علي کريمي يکسان است و براي اين مسئله قسم خورد در حاليکه اينطور نبود از زمان محمدحسين جعفري طلب داشتم و دائم مي‌گفتم قراردادمان را نگه داريم و هر فرد سي تا چهل درصد را به عنوان گرو نگه مي‌داشتند. بنده سه الي چهار سال با افتخار در خدمت باشگاه تراکتورسازي بودم تا اينکه امسال فهميدم با توجه به عملکردم هم ميزان قراردادم پائين‌تر بوده و هم دريافتي کمتري داشتم در حاليکه حدود 99 درصد از بازي‌ها در ميدان حاضر شدم. از سه ماه پيش حدود 45درصد قراردادم باقيمانده در حاليکه طي دو فصل اخير حدود 157 ميليون تومان به عنوان ماليات از حساب من کسر شده است. با توجه به توافقي که از زمان جعفري و ناصر شفق داشتم قرار بود ماليات را باشگاه بدهد اما اين مسئله به گردن من افتاد.

مدافع تراکتورسازي در ادامه خاطرنشان کرد: امسال به من اعلام شد براي صحبت با تراکتورسازي به باشگاه بروم با افتخار اين مسئله را قبول کردم اما خواستم به تعهدات خود عمل کنم. يکسري تعهدات اخلاقي بود و يکسري تعهدات مالي به تعهدات اخلاقي که عمل نشد به تعهد مالي نيز عمل نکردند.

وي تأکيد کرد: دو شب پيش رسول خطيبي با من تماس گرفت، حال مادرم هم بد شده بود و او را به بيمارستان برديم پدرم هم چند سالي است که درگير بيماري است به احترام رسول خطيبي براي مذاکره به تبريز آمدم و گفتم با باشگاه صحبت مي‌کنم اما تسويه حساب کنيم. او گفت مشکلي وجود ندارد من پرسيدم آيا از اين مسئله مطمئن هستي که خطيبي گفت اين موضوع پاي من که من هم به احترام او به تبريز آمدم. از فرودگاه به طور مستقيم به باشگاه رفتيم، آنها به تعهدات خود عمل نکردند و مي‌خواستند من را در معذورات قرار دهند همانطور که در سال‌هاي گذشته جعفري و زيني‌زاده اين کار را انجام دادند. در اتاق جمشيد نظمي، حسن آذرنيا، رسول خطيبي و ايوب ذوالفقاري حضور داشت و مي‌خواستند من را در معذوريت قرار دهند من اعلام کردم چرا تسويه حساب نمي‌کنيد و درست نيست بخشي از قرارداد را به عنوان گرو نگه داريد. اين مبلغ حق و حقوق من است و حتي اعلام کردم هيچ پيشنهادي از باشگاه ديگري ندارم اما اين رفتارها درست نيست بنده در چند سال اخير حسن نيتم را نشان دادم و با وجود بيماري پدر و مادرم براي مذاکره به تبريز آمدم حتي خانه‌ام را تحويل داده‌ام و اکنون مزاحم يکي از دوستان شدم.

وي تأکيد کرد: چند بازيکن ديگر هم همين وضعيت را پيدا کردند، ميلاد فخر‌الديني رفت، پاداش قهرماني ما پنج ميليون تومان بود، با 15درصد جريمه! اين جريمه براي برخي از بازيکنان چيزي حدود 140ميليون شد.

نصرتي در پاسخ به اين سؤال که آيا واقعاً آنها را 15درصد جريمه کرده‌اند، اظهار داشت: به خاطر اينکه قهرمان شديم ما را جريمه کردند!

وي در ادامه اظهار داشت: از 40درصد طلبي که در سال قبل داشتيم تنها 5درصد را واريز کردند و مي‌گويند مي‌ترسيم به باشگاه ديگري برويم. چند سال است که همين برخورد مي‌شود. من کاپيتان اول و دوم تراکتورسازي بودم ما با توجه به بدقولي‌هايي که ديديد مي‌توانيم بي‌اعتماد باشيم اما آنها نبايد بي‌اعتماد باشند. به قول معروف مي‌گويند مارگزيده از ريسمان سياه و سفيد مي‌ترسد شايد خودشان چنين مشکلي دارند و مي‌ترسند ما هم مثل آنها شويم. بعد از پاس تهران در بيشترين تيمي که در آن عضويت داشتم تراکتورسازي است. يکسري تيم‌ها متعلق به مردم هستند و طرفداران زيادي دارند مثل پرسپوليس و استقلال به همين خاطر اين صحبت‌ها را مي‌گويم تا هواداران و مردم تبريز در جريان باشند که اگر فردا اتفاقي افتاد نگويند نصرتي از باشگاه جدا شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا جدايي‌اش از تراکتورسازي قطعي است، گفت: بحث جدايي نيست اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنم تا مردم اطلاع داشته باشند، تکليف ما دست خداست.

نصرتي تأکيد کرد: با اين اوصاف و بي‌احترامي‌ها اميدي به ماندن نيست از مرتضي اسدي، علي کريمي و محمد ابراهيمي که سال‌ها در اين تيم بودند بپرسيد چه برخوردهايي صورت مي‌گيرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا از باشگاه ديگري پيشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: از هيچ باشگاهي پيشنهاد ندارم، بايد ببينيم در ادامه خدا چه مي‌خواهد، باشگاهي مثل تراکتورسازي که پشتوانه مردمي دارد بايد بيشتر به مسائل خود توجه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا