گوناگون

اسنايدر: روبن مثل مسي است

نمايش فوق‌العاده‌ “لاله‌هاي نارنجي” در مرحله گروهي و صدرنشيني در يکي از گروه‌هاي مرگ جام که به حذف اسپانياي مدعي منجر شد بار ديگر چشم‌ها را به سمت هلند به عنوان يک مدعي جلب کرده است. اين تيم در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها بامداد پنجشنبه بايد برابر آرژانتين قرار گيرد.

وزلي اسنايدر هافبک تيم ملي هلند با تمجيد از آرين روبن گفت: روبن مهم ترين بازيکن ماست. حضور او در زمين باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ما مي شود . در واقع همانقدر که مسي براي آرژانتين مهم است، روبن هم براي ما مهم است. روبن بازيکني است که تلاش مي کند از کوچکترين فضاها براي تيم موقعيت گل ايجاد کند. او در بازي برابر کاستاريکا در نيمه دوم تلاش زيادي کرد و موقعيت هاي زيادي براي تيم ايجاد کرد. روبن بازيکن بسيار خوب و با ارزشي است و ما همگي از حضور روبن در هلند به خود مي باليم.

هافبک تيم ملي هلند در ادامه گفت: بازي با آرژانتين اهميت بالايي براي ما دارد. آنها بازيکنان بزرگ زيادي را در ترکيب خود دارند اما تيم ما نيز دست و پا بسته نخواهد بود . از همان ابتدا براي قهرماني به برزيل آمديم و هدفمان کسب قهرماني در اين رقابت ها بود. قطعا به چيزي جز شکست آرژانتين فکر نمي کنيم. مي خواهيم هر طور شده در فينال ماراکانا حاضر باشيم.

هلند تاکنون سه بار در فينال جام جهاني حاضر بوده است اما هر سه بار با شکست برابر حريفان خود از رسيدن به قهرماني باز مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا