گوناگون

انتخابات کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار سمنان برگزار شد

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گفت: باید تشکلات کارگری و کارفرمایی بویژه شوراهای اسلامی کار به عنوان بازوان عرصه کار و تولید مورد توجه جدی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، محمد عالی افزود: آنهایی که در سنگر جهاد و کار و تولید مشغول فعالیت هستند در شرایط تحریم، بار بسیار سنگینی را بدوش می‌کشند، چرا که ضمن پیشبرد جامعه به سوی خودکفائی، در توسعه و ترویج و گسترش شوراها نیز تلاش می‌کنند.

وی گفت: فعالان این بخش با عملکرد مطلوب خود سعی در ایجاد و تاسیس تشکل‌های کارگری نظیر شوراهای اسلامی کار، نماینده کارگران و انجمن صنفی کارگری داشته و همین امر باعث می‌شود با ایجاد این‌گونه تشکل‌ها علاوه بر مرتفع کردن مسائل و مشکلات قشر کارگر، به کیفیت و رونق تولید کمک کنند.

وی با بیان این‌که این تشکل‌ها در کاهش تولید، تعدیل نیرو و اخراج احتمالی کارگران متخصص جلوگیری می‌کنند، افزود: تشکل‌های کارگری در افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی امن و آرام برای کارگران نقش مهمی دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا