گوناگون

امام جمعه جدید شهر سگزآباد در استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمد تقی بهبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار بوئین زهرا و اعضاء شورای اسلامی امام جمعه شهر سگزآباد معرفی شد.

حجت الاسلام محمد تقی بهبودی در این مراسم گفت: استقبال مردم متدین از برگزاری نماز جمعه  موجب شده در بسیاری از شهرهای کشور شاهد اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هستیم.

بهبودی بیان کرد: در حال حاضر مراسم نماز جمعه در 750 شهر کشور برگزار می شود و این تریبون موجب آگاهی بیشتر مردم با وضعیت کشور و جهان و مسائل دینی شده است.

در ادامه روح الله عباسپور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برپای نمازهای جمعه به تقویت وحدت میان مردم و مسئولان کمک موثری کرده و اقتدار نظام را بالا برده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری همه جانبه و وحدت مسئولان، مردم و امام جمعه برای حل مشکلات شهر سگژاباد گامهای محکم تری برداشته شود.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا هم از استقبال مردم منطقه از حضور امام جمعه جدید تشکر کرد و اظهارداشت: استقبال شما مردم و علاقمندی مردم به روحانیت رسالت و وظیفه علما و ائمه جمعه را دوچندان می کند که امید است تریبون نماز جمعه بتواند محلی برای انعکاس مشکلات مردم و کمک به حل آنها باشد.

در ادامه حکم انتصاب حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی امام جمعه سگزآباد به وی اهداء شد.

امام جمعه جدید شهر سگزآباد هم در خصوص روز معلم و شهادت استاد مطهری مطالبی بیان کرد.

شهر سگزآباد با شش هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بوئین زهراست و 43 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا