گوناگون

آل اسحاق ، ظرفیت ها و مشوق های سرمایه گذاری در ایران را تشریح کرد

81174475 5713460

به گزارش روز جمعه ایرنا، آل اسحاق که در صدر هیاتی 20 نفره از اعضای اتاق بازرگانی تهران به ترکیه سفر کرده است ، در سومین دور از مذاکراتش با تجار و بازرگانان این کشور ، امروز در استانبول با شماری از اعضای مجمع صادرکنندگان ترکیه موسوم به ˈ تیم ˈ که بزرگترین تشکل و نهاد مدنی فعال در حوزه صادرات این کشور بشمار می رود ، دیدار و گفت و گو کرد.

رییس اتاق بازرگانی استان تهران در این دیدار ظرفیت ها و مشوق های سرمایه گذاریهای خارجی در کشورمان را بیان و به تشریح راهکارهای توسعه همکاریهای بخشهای خصوصی دو کشور ایران و ترکیه پرداخت.

براساس این گزارش ، توسعه حجم مناسبات بازرگانی به ویژه در بخش های خصوصی ایران و ترکیه ، تشریح ظرفیت ها و مشوقهای سرمایه گذاری خارجی در کشورمان در بخش صنایع پتروشیمی و نساجی و نیز راهکارهای افزایش تحرک در فعالیت بازرگانان دو کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

آل اسحاق در ادامه سفر خود به استانبول قرار است با اعضای هیئت مدیره انجمن بازرگانان ایرانی مقیم استانبول (ایصیاد) دیدار و از یک منطقه صنعتی و یک مرکز تولیدی در استانبول دیدن کند.

رییس بازرگانی استان تهران و هیات همراه پیش از با همتایان خود در آنکارا و ازمیر در باره گسترش روابط تجاری بخش های خصوصی دو کشور دیدار و گفت وگو کرده بود.

خاورم ** 2011 * 230

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا