گوناگون

اجرای نمایش "وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می‌دهد" در شیراز به پایان رسید

رئیس انجمن نمایش فارس در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این نمایش به مدت 20 روز از پنجم تا 25 مهر در تالار استاد هودی روی صحنه بود.

بهمن سلیمانی گفت: داستان این نمایش درباره زن و شوهری است که در زندگی مشترک خود دچار مشکلاتی هستند و بعد به شکلی به زمان گذشته برمی گردند و یکسری اتفاقات را تجربه می کنند که باعث می شود وقتی به زمان حال بازگشتند اوضاع برای آن ها مساعدتر شود.

وی افزود: کارگردان این نمایش نوید جعفری است و بازیگران اصلی آن شامل نوید جعفری، زاوش تقوایی و مهری منصوری هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به عباس چهل تنان (سرپرست گروه)، اردلان خرم نیا (مشاور کارگردان و طرح و اجرای گریم)، سعید نظری (مدیر صحنه و اجرای نور)، ساناز قائدی (منشی صحنه و اجرای موسیقی)، مهیارکارگر و نوید جعفری (طراح پوستر و برشور)، نوید جعفری (طراح صحنه و لباس)، محمودرضا معین‌پور (عکاس) و مسعود احمدی، شیما پورسهم الدین (فیلم) و سعید نظری، محسن اسماعیلی، ترانه حمادی و محمد علی امیری (گروه اجرایی) اشاره کرد.

IMG11173043

نوید جعفری کارگردان این نمایش نیز متولد سال 1360 است که کار هنری خود را در سال 1372 با بازی در  یک نمایش به کارگردانی ناد علی شجاعی آغاز کرده است.

وی در بیش از 30 نمایش به ایفای نقش پرداخته است و کارگردانی این نمایش سیزدهمین کار کارگردانی اش است.

بازی های خوب و شناخت دقیق بازیگران از ظرفیت های یکدیگر و همچنین خلق صحنه های خلاقانه توسط کارگردان از ویژگی های خوب این اثر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا