گوناگون

اخبار کوتاه از استان اردبیل

81149464 5669525

به گزارش روز شنبه ایرنا ، در این مراسم مسوولان آموزش و پرورش ، معلمان ، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان با حضور در گلزار شهدای کوثر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی میثاق دوباره بسته و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.

فرماندار کوثر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: به زیارت قبور شهدا آمدیم تا به آنها بگوییم که رشته اخلاص و محبتی که آنها به دست جامعه بزرگ فرهنگیان سپرده اند همچنان برای این قشر پر تلاش انگیزه آفرین و قابل اتکا است.

علیرضا علیپور افزود: شهدا سرمایه و ذخیره انقلاب اسلامی ایران هستند و نسل نو این کشور نیز با این که فاصله سنی زیادی با شهدا دارند همچنان به این ستاره های درخشان ارادت دارند.

وی با گرامیداشت مقام معلم گفت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است و معلمان ما در واقع کار انبیا را انجام می دهند و باید همواره قدردان زحمت و تلاش های خستگی ناپذیر آنها باشیم. وی با اشاره به این که شهدا ماندگاران همیشگی و الگوی دانش آموزان هستند افزود: امروز عزت و حیات ما مرهون خون شهدا است.

علیپور گفت: شهدا یاران دین خدا هستند و ما در ایران اسلامی هر چه داریم به برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) است.

معلمان شهرستان سرعین تجلیل شدند

************************************

سرعین – در آیینی معلمان شهرستان سرعین تجلیل شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، مجیدی رییس آموزش و پرورش سرعین در این همایش با اشاره به جایگاه والای معلم در آموزش فرزندانی که آینده این کشور فرهنگی و و دینی را رقم می زنند

گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ برنامه های متنوعی در راستای آموزش در مدارس اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: آثار علمی به جا مانده از شهید مطهری می تواند چراغ راه انسان های آزاداندیش در هر سنی باشد.

وی بیان کرد: شخصیت علامه مطهری به عنوان پیوند دهنده حوزه های علمیه ، دانشگاه و مدارس الگویی برای تمام جوانان ایران اسلامی در برهه زمانی کنونی و نسل های آینده است.

مجیدی همچنین از ایجاد کلاس بزرگسالان برای اولین بار خبر داد و افزود: مدرسه بزرگسالان فاطمه می تواند سطح علمی دانش آموزان بویژه بانوانی که به هر دلیل از تحصیل باز مانده اند را افزایش دهد.

وی از معلمان خواست با مطالعه کتاب های ارزشمند علامه مطهری در پربار کردن آموزش های مدارس و ترویج هر چه بیشتر اندیشه انسان ساز اسلام سهیم باشند.

گلزار شهدای بیله سوار مغان گلباران شد

***********************************

بیله سوار – به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی ، سیاسی با حضور امام جمعه بیله سوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان غبار روبی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

فرماندار کوثر: موفقیت و آینده کشور متکی به موفقیت آموزش و پرورش است

**************************************************************

کوثر – فرماندار کوثر گفت: موفقیت و آینده کشور متکی به موفقیت آموزش و پرورش است.

علیرضا علیپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه موفق و پویا باید نظام تعلیم و تربیت پویا و متناسب با آرمان ها و ارزش های جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تعلم و تربیت گفت: در هر جامعه ای معلمان از مقام و منزلت والایی برخوردار هستند و در دین مبین اسلام نیز درباره تجلیل از مقام رفیع آنها تاکید شده است.

وی به کسب موفقیت های علمی ، آموزشی و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش کوثر اشاره کرد و افزود: کسب رتبه های برتر در استان با همت و همراهی اولیا و مردم حاصل شده است.

وی اظهار کرد: تمام سازمان ها و دستگاه های اجرایی شهرستان وظیفه دارند برای برگزاری

باشکوه برنامه های هفته معلم همکاری های لازم را داشته باشند.

نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی در سرعین برگزار شد

******************************************************

سرعین – نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی در سرعین برگزار شد.

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین در این همایش جایگاه معلم در تربیت کسانی که برای رشد و تعالی بشر فعالیت می کنند را بسیار والا دانست.

وی افزود: فرهنگیان شمع فروزان مدارس هستند و دانش آموزان در مقابل یادگیری علم و دانش باید همانند پروانه به دور شما حلقه بزنند.

7123/7116/7118/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا