گوناگون

اعزام زائران مرقد امام(ره) با با 450 دستگاه اتوبوس از فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عوض دخت در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) استان فارس از بدرقه زائران حرم رهبر کبیر انقلاب از قرارگاه روح الله ، عصر دوشنبه (فردا) ساعت 17 و 30 دقیقع واقع در دوازه قرآن شیراز خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در تشریح برخی از برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره ) در استان فارس اظهار داشت: هر ساله به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب، استان فارس از نظر اعزام زائران بالاترین آمار را پس از استان تهران دارد و بیش از 40هزار نفر ازراههای مختلف به این سفر معنوی اعزام می شوند که این موضوع موجب می شود تا مسئولیت ارائه خدمات به زائران اهمیت ویژه ای پیدا کند.

وی ادامه داد: 450 دستگاه اتوبوس وظیفه انتقال زائران به تهران را به عهده دارندو 10 کمیته و دو قرارگاه نیز برای ساماندهی خودروهای اعزامی از فارس، تامین اسکان و تغذیه، عوامل اورژانس ، پلیس راه، هلال احمر و عوامل اجرایی  و…. با حضور مدیران کل دستگاه های مربوطه وظیفه ارائه خدمت به زائران را در این ایام به عهده دارند.

عوض دخت ادامه داد: شش ایستگاه صلواتی در شهر های شیراز، آباده،کازرون،سروستان ، خرم بید و پاسارگاد  با همکاری فرمانداری ها در مسیر عبور زائران برپا شده و دو تیم از پلیس راه استان و 40 دستگاه آمبولانس با کادر متخصص و تیم هایی از هلال احمر زائران حرم امام خمینی (ره) را در این ایام همراهی می کنند.

مشاور استاندار فارس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان افزود: همچنین مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد ماه در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سازمان تلبیغات اسلامی استان فارس برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا